linkervoor wiel lager vervangen, nu trilt de auto ontzettend tussen de 80 en 140 km.
remschijven goed, banden goed, aandrijfassen lijken ook goed.
en wiellager + toebehoren zitten gemonteerd zoals het moet.
ook de flens is niet krom.
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Heb je het lager met knappe stempels en trekstangen en of pers gemonteerd of is hij er in geslagen op de huis tuin en keuken manier???
Deze lagers sla je namelijk snel kapot doordat de buitenring heel dun is en dus fragiel. Kan eigenlijk alleen goed gemonteerd worden middels origineel of goed nagemaakt pershulpgereedschap.
Even scheef gaan aan het begin van de passing is absoluut dodelijk voor deze lagers.
dit lager is er met de pers in geperst dus daar kan het niet aan liggen.
Kan wel verkeerd, als hij bij het eerste stukje van de passing scheef gegaan is is ie al kapot (is mij ook wel eens gebeurd), moet idd met pers, maar de juiste goed passende stempels en ondersteuing voor het fusee is heel belangrijk.
overigens heb ik zelf een setje ontwikkeld om de lagers aan de auto te wisselen, een draadeind met fijne draad zoals in een trekker zit, wat exact pas gedraaide ringen en bussen, is een makkie op die manier. en door het goed passen van de bussen nul aan kans om het lager scheef in de passing te trekken, hij wordt namelijk direct geleid door een bus waar hij glijdend doorheengaat en die hem dus centreert voor de lagerpassing.
dat is niet zo'n gek idee harry, kan het lager eingelijk nooit scheef trekken.
scheelt ook tijd trouwens, wisselenaan de auto.
heb het nog even na ge vraagd, het trillen was voor het vervangen ook al aanwezig, maar is nou het vervangen van het lager verslechtert.
voor het vervangen lichte trillings, en nu na het vervangen van het lager stevig trillen.
ik zit zelf steeds aan een aandrijfas te denken, die is nou ook uit de flens geweest en misschien dat hij daardoor nu extremer trilt.
toen hij voor het vervangen van het lager trilde en je trapte de koppeling in was hij mooi stil inhet stuur.
nu trilt hij dus ook met de koppeling ingetrapt.
hey, arie
inmiddels!! zal de bijl al wel naast je staan!! :^)
paul
valt mee paul hahahahah.
moet toch iets mis,anders trilt hij niet.
zal er vandaag eens 2 andere wielen onder gooien en kijken wat hij doet.
jongens bedankt, heb de wielen gebalanceerd en probleem weg.
auto deedt het voor het vervangen van het lager ook al iets, dus kan dus niet aan het vervangen liggen.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Polo of stel zelf een nieuwe vraag.
19 jaar