hoi, wie heeft dit erder meegemaakt? als de auto koud is even geen last.
maar dan als je door trekt hikt/stoot die even bij ongveer 2500 toeren ben je daar door loopt die als de brandweer.
als je rustig gas geeft niet doet die het niet dacht ik ..
ook bij doortrekken blijft het gas aldoor even hangen,bij loslatten om over te schakelen schiet zelfs iets omhoog!!
is in duitsland bij de dealer geweest,alle warden kloppen
dpf filter goed sensoren goed lmm goed
sofware ge update laste versie
kable boom van de verstuivers is vervangen,
verstuivers zijn ultrasoon gereinidgt waaren goed vies,
wordt nu gezegt dat het moet de versteling van de turbo zijn zou ook vies zijn ...wie kan me helpen
vastbedankt s smith
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Laat de auto eens uitlezen , in Bedum naast de cafetaria of in Groningen aan de paterswoldseweg, duitse afstelling/software wil wel eens iets anders zijn.
gr
Peco Power
[quote=Mercury]Laat de auto eens uitlezen , in Bedum naast de cafetaria of in Groningen aan de paterswoldseweg, duitse afstelling/software wil wel eens iets anders zijn.
gr
Peco Power[/quote]
hey peter,bedankt voor je mail, hij doet het met org vw software, en met gechipt software ! heb gisteren (om dat het lampje van de filter ging branden) 15min lang opde crusecontrol 90kmh iets boven de 2200 toeren tot die weer uit ging, dan rijdt hij wel goed (bhalve dan de hangen van het gas..
vandaag naar assen en terug geen probleem even getankt bij tango motor laaten loopen toen begon hij weer !! valt wel op dat de uitlaat meer bromt en somes ipv 8000tpm 10000 tpm draaid lijkt als of hij weer de filter wil schoon branden maar dan zonder lampje op dashbord en
bij de uitlaat hoor je dat ie sputterd iets en sort overslaan van het onsteeking zo als en benziene somes doet !! (ik denk dubblemassa vliegwiel heb ik met mijn golf 4 gehad..)
vrg simon
volgens mij wil hij het roetfilter regenereren, maar dan moet je hoger in de toeren rijden dan 2200 dacht ik.
gr
Peco Power
[quote=Mercury]volgens mij wil hij het roetfilter regenereren, maar dan moet je hoger in de toeren rijden dan 2200 dacht ik.
gr
Peco Power[/quote]
ja denk ik ook maar ik snap het niet alle sensoren zijn goed % van de filter wat hij verstopt mag zijn was heel laag !! ik dacht het kan zijn dat de sensoren verkoold zijn want dat heeft mijn turbo wel last van bij koude motor werkt de versteling goed bij warme motor is hij somes net en oudewets turbo diesel gas geven wachten ,wachten, ja daar gaan we.... kennis die bij vw heeft gewerkt zegt dat kool troep wordt als en sort teer drab zo gauw het warme wordt dus morgen gaat ie er onderweg en wordt ontkoolt..heb en engelse site daar staat wat in over de DPF...groetjs simon
http://uk-mkivs.net/forums/p/190800/1241...
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Golf of stel zelf een nieuwe vraag.
15 jaar