close auto
close

Surf Advertentievrij op Problemcar.nl!

Geen afleiding meer, alleen de antwoorden die je zoekt. Word VIP en geniet van een volledig advertentievrije ervaring.

Word VIP voor slechts €1,99 per maand!

Word vip

Volkswagen Golf II : Brandstofdrukregelaar KR

Bouwjaar: 1987, Brandstof: Benzine, Motorcode: KR

Hoi Iedereen,

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Ik ben bezig met het bouwen van een cross auto. Nu ben ik het brandstof systeem aan het aanpassen en wil ik er een verstelbare brandstof drukregelaar inbouwen.

Nu is mijn vraag waar kan ik die het beste plaatsen. Zou ik hem gewoon in de retour kunen plaatsen naar de tank en de warmloop regelaar ertussenuit halen en doorlussen. Of moet ik hem op de plek zetten van de warmloop regelaar.

Alvast bedankt.

Geplaatst door

Jan-Marcus (0)
badge

al 18 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

Volgens mij schiet je er niet zo veel mee op.(met druk verhogen) maar als je een andere drukregelaar inbouwd moet je zorgen dat die op dezelfde plek voor de brandstofverdeler zit (hydraulisch gezien dan)
In de retour kan niet dan zou de brandstofverdeler niet goed werken.
Verder heb ik nooit geprobeerd om zo'n ding zonder warmdraairegelaar te laten werken. Ik denk dat het lastig is omdat die de dempingsdruk op de stuurplunjer regelt. Hij zit niet in de weg zou ik denken dus laat er lekker opzitten.
Wat ik van cross toepassingen gezien heb is het met een K of KE jetronic nooit een succes geweest. Dat komt vermoedelijk door het gewicht van de "weegschaal". tijdens klappen door kuilen in het parcour beweegt hij teveel waardoor je mengsel niet stabiel is en de auto gaat stotteren.
Ik zou wat anders op je motor knutselen.

Simon10906 0
badge

15 jaar

Ik zou hem gewoon zo laten..met alleen de druk wat te verhogen schiet je weinig op.

Waarom wil je dat eigenlijk doen ?

Een benzinedruk regelaar word normaal wel altijd tussen de retour geplaatst.

Gr Stefan

stefan84 0

15 jaar

De reden is dat de brandstof verdeler die ik erop ga monteren van een 2.0 is en op mijn auto geen aansluiting zit voor de stekker op de warmloopregelaar.

Het is namelijk een omgebouwde PL motor. Met de computer van een kr.

Jan-Marcus 0
badge

15 jaar

de brandstofverdelers maken het verschil niet, verschil zit in de doorlaat van de injectors en de vorm van de cone waar de luchtweegklep door beweegt.

meer brandstof er in?? injectors van een porsche of mercedes blok nemen. (met meer dan 0,5 liter per cilinder inhoud)

audia4 0
badge

15 jaar

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Golf of stel zelf een nieuwe vraag.