Volkswagen passat: centrale deurvergrendeling rechtsvoor.

Bouwjaar: 2001

Bij deze auto wilde de rv deur niet meer open.
De deur bleef maar op zijn safe lock staan.Een klap erop geven mocht niet helpen.Uiteindelijk heb ik het ra portier gedemonteerd en de deurkruk verwijderd.Maar door aan het kabeltje te trekken ging de deur nog niet open,toen heb ik de slotvanger met een luchtzaag verwijderd.Nu is de deur open en heb ik het slotunit vervangen maar nu wil het slot niet mee doen met de centraledeur vergrendeling.Nu is mijn vraag kom het wel eens voor dat de raammotor unit rv kapot is.Want heeft deze wat met aansturen van het slot te maken.Overigens raam gaat wel open en dicht.Maar volgens zit er een draad bij die naar slot unit gaat.Want ik meet op deze draad wel een signaal met bedienen van de centrale vergrendeling.Wie kan mij verder helpen!

Michel7781

Geplaatst door Michel7781 (0) , lid sinds 21 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Volkswagen Passat? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

4 Reacties

geert3496 (0) PRO, 20 jaar geleden

Denk dat dit signaal dient om bij sluiten deuren ook de ramen te sluiten.

symon (0) PRO, 20 jaar geleden

Controleer eens de bekabeling en de stekers aan de A stijl !

Roy10511 (0) PRO, 20 jaar geleden

He, wij hebben bij ons in de werkplaats ook een passat gehad met problemen met centrale vergrendeling, hier was ook de raammotor kapot deze wordt via can bus aangstuurd, als je tenminste maar een paar draden ziet in de A stijl. Pas op dat je wel de goede nieuwe krijgt!! Ik heb nl eerst een verkeerde gekregen was op nr besteld, maar na het uizoeken bleken er 2 in kunnen te zitten!! Bij de verkeerde computer monteren krijg je hele rare dingen! Dan gaan ineens met de spiegelverstelling de ramen open!! P.s. je kunt deze systemen ook uitlezen! Succes!

Guido Priemus (0) PRO, 20 jaar geleden

Ik heb hetzelfde probleem gehad met een slot LA, zie een paar postings terug. Uiteindelijk bleek het toch de bekabeling te zijn die in die mof tussen deur en stijl zit. De draden verdrogen, worden harder en schuren dan ergens tegenaan waardoor ze uiteindelijk breken/kortsluiting gaan maken. Dat je wat meet op die draad naar het raammechanisme is logisch. Als je je sleutel vasthoudt in een bepaalde stand, gaan de ramen dicht. Ik denk overigens niet dat de ramen/deuren via CAN gestuurd worden.

Groet,

Guido Priemus

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Passat of stel zelf een nieuwe vraag.