Ik heb een centrale portiervergendeling ingebouwd met afstand bediening op de reeds bestaande CPV.
Dit heb ik gedaan volgens onderstaande oplossing van een ander topic wat reeds gesloten is.
=====
cpv module zit in de linker deur,je moet het aansluiten als massa gestuurd "ROOD-GROEN of ROOD-BLAUW , pen 4 (open) en ROOD-BLAUW of ROOD-GROEN . pen 24 (dicht) in de 29-polige stekker op de module IN de linkerdeur" om de ramen dicht te doen moet je de sluitpuls lang maken, maar dan moet dat wel kunnen bij dat setje wat je gezien hebt
=====
nu heb ik de verlengde sluitpuls niet aangesloten omdat ik dat zelf niet handig vind. Tot mijn grote verbazing gaan bij openen alle ramen open en bij sluiten alle ramen dicht. Hoe kan dit ?
Dit schema zit erbij
De sluitpuls van 3,5 sec of 0,5 sec maakt niets uit
Dit schema zit erbij
Ik heb van het tweede plaatje het schema linksonder gebruikt waarbij gesproken wordt over "original lock system"
[url=http://img192.imageshack.us/i/img4227m.j...][img]http://img192.imageshack.us/img192/1434/...[/img][/url]
[url=http://img577.imageshack.us/i/img4228x.j...][img]http://img577.imageshack.us/img577/6104/...[/img][/url]
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Je kan beter het schema met 'negative trigger' pakken. Die linksboven staat danwel. Omdat het systeem massa-gestuurd is.
Zie Handleiding: http://www.spy-europe.nl/epages/61657728...
Gr
Tiguan
Oke
Nu wil ik hem onder de bestuurdersstoel gaan plaatsen, omdat ik toch opnieuw moet beginnen
Welke draden moet ik dan uit die dikke bundel langs de dorpel hebben ?
Zijn dat de groen-bruine en blauw-bruine ?
13 jaar
Het is me gelukt met jullie adviezen
Bedankt weer
13 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Passat of stel zelf een nieuwe vraag.
13 jaar