Bij het dichtslaan van de bestuurdersportier is de auto direct vergrendeld, zonder het gebruik van de sleutel dus.
Alle vier de deuren plus achterklep.
Zit geen alarm op en geen sleutel met afstandsbediening.
Iemand een idee wat het kan zijn?
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Ik denk dat je linkerdeurslot in ze geheel vervangen moet worden.Een dealer kan met hun testkast zien of daadwerkelijke je linkerslot het commando van sluiten geeft.
wat denk je van sluiting in de bedrading bij de scharnierkant van de l.v. deur, komt bij peugeot ook wel voor bij de 306.
Hij heeft gelijk, het is een gekend probleem in het deurslotgeheel waardoor de deur automatisch vergrendeld.
Geheugen laten uitlezen en waarschijnlijk het slotgedeelte vervangen
Bij de moderne auto's van volkswagen/seat/audi/skoda wordt gebruikt gemaakt van CAN BUS.Het slotgedeelte staat in verbinding met de elek. raammotor.Deze raammotor staat doormiddel van CAN BUS (2 data draden)in verbinding met alle raammotoren in elke deur en de comfortmodule die links onder het stuurkolom zit gemonteerd.
Het kan dus geen draad contact zijn bij de scharnieren bij deze auto's.Dit kan natuurlijk bij elk merk weer anders zijn en dus zoals bij die 306 wel misschien zo oorzaker zijn.Hier weet ik niet precies hoe de aansturingen zijn.
Dacht misschien vond je het wel interresant hoe bij een auto van de VW groep in elkaar zit.
Sloten gaan weleens vaker stuk en is alleen in één geheel te vervangen.
Al die elektronica ook.
Dat is toch ook haast niet meer te volgen voor zo'n oldtimer als ik.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Golf of stel zelf een nieuwe vraag.
21 jaar