230 bezoekers online

Volkswagen Passat: Cilinder2

Bouwjaar: 2004, Brandstof: diesel, Transmissie: handmatig, Motorinhoud (cc): 1900, Vermogen (kw): 96

Bij het uilezen geeft hij cilinder 2 aan deze vervangen maar hij blijft terugkomen ,andere goede verstuiver in 2 geplaatst probleem idem dito ,rubbers vervangen heeft niet geholpen, kabelboom verstuivers ook vervangen ,de auto geeft witte rook nadat ik door een grote plas in het buitenland ben gereden,ik weet het niet meer !!!!

Farid benayad

Geplaatst door Farid benayad , lid sinds 1 jaar geleden

6 Reacties

0

P. Kelder, 1 maand geleden

Mogelijk heeft de motor waterslag gemaakt, dat zou ik eerst uitsluiten.

Grt. Paul

0

Farid benayad, 1 maand geleden

Waterslag wat is dat Paul en hoe sluit je dat uit ?
Auto is in het buitenland

0

kaleido 1, 1 maand geleden

Als je door een grote plas water gereden bent , kan er via de lucht aanzuigbuis water in de motor zijn gekomen , dat kan schade hebben aangericht , water is namelijk niet samen persbaar .
Je zou het luchtfilter er eens uit kunnen halen , als deze er uit ziet als pap , dan is er redelijk wat water gepasseerd.

0

Farid benayad, 1 maand geleden

Er is zeker redelijk wat water in gekomen, luchtfilter heb ik gelijk vervangen ,het vreemde is ook bij snelheden onder de 100 gebruikt hij weinig koelvloeistof en boven de 100 is hij na twee dagen leeg ,slang vervangen, thermostaat, kabelboom verstuiver-kabelboom, het vat waar het koelvloeistof in gaat ook??? Hij blijft de eerste 10 minuten witte rook uitstoten tot hij op 90 graden Celsius is en als je stilstaat kom er een vieze geur uit de uitlaat voor de rest een top auto

0

kaleido 1, 1 maand geleden

Zou de 2e cilinder eens afpersen en kijken wat er gebeurt , ben bang dat er ergens een scheurtje of iets dergelijks zit.

0

kaleido 1, 3 weken geleden

En al wat verder ?

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Passat of stel zelf een nieuwe vraag.