close auto
close

Surf Advertentievrij op Problemcar.nl!

Geen afleiding meer, alleen de antwoorden die je zoekt. Word VIP en geniet van een volledig advertentievrije ervaring.

Word VIP voor slechts €1,99 per maand!

Word vip

Volkswagen 1.6 benzine 1999: Co meting

Bouwjaar: 1999, Brandstof: Benzine, Transmissie: Handgeschakeld, Motorinhoud (cc): 2, Vermogen (kw): 54

Co meting veel te hoog 8.4 ipv 2.0 labda sonde werkt, cat vervangen auto loopt goed zoals hoort verbruikt iets olie als koud is daarna goed, als bijv. rijd met 3000 toeren rookt ie ook niet , als op de brug staat en je draait 3000 toeren tijdens co meting begint hij heel extreem te roken allerhande kleuren en te stinken kan niet omschrijven welke lucht. Geeft ook geen foutcodes op obd, alles al geprobeerd weet het niet. Wie weet wat kan zijn,

Geplaatst door

henkpal (0)

al 4 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

Die kathalisator is geen wonder middel die alles wat krom is recht maakt .
Als de verbranding goed is dan is er nog 0,5 procent zuurstof , verder 0,5 % CO en +- 200 delen per milj. HC dit is onverbrande brandstof . De Kat. verbrandt dit tot onschadelijke gassen .

Ga alle relevante waardes na en controleer de uitlaat op lekkage vanaf de cilinderkop tot voorbij de kat .

Succes.

Punt 50
badge

4 jaar

Kun je ook aangeven wat de oorzaak kan zijn van een te hoog co gehalte ?

henkpal 0

4 jaar

pkaats alle waarden van de 4 gas meting eens dan.

Highway 670
badge

4 jaar

Door middel van jouw antwoorden is daar redelijke wijze achter te komen.
Maak ook wat studie van wat er allemaal komt kijken zodat de ecu met alle gegevens een inspuittijd kan bepalen .
We wachten op antwoord . Vr. Groet.

Punt 50
badge

4 jaar

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Golf of stel zelf een nieuwe vraag.