close auto
close

Surf Advertentievrij op Problemcar.nl!

Geen afleiding meer, alleen de antwoorden die je zoekt. Word VIP en geniet van een volledig advertentievrije ervaring.

Word VIP voor slechts €1,99 per maand!

Word vip

Volkswagen Bora: daveren van de motor

Bouwjaar: 1999

Heb een bora motor sr , benzine , stationair toerental draait hij zeer goed , als men het toerental wil omhoogtrekken , begint hij te ontploffen (kloppen van motor en niet het omhoog gaan van het toerental )gaf fouten van airflow en heb de luchtmassameter vervangen , maar vergeefs , iemand raad ?

Geplaatst door

marc denuit (0)
badge

al 20 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

Check de timing van de distributieriem eens.....

audia4 0
badge

19 jaar

Harry ,ik denk dat het dat niet is , als ik produkt in de inlaatkollektor spuit draait hij goed tot het produkt op is..Kan het die klep zijn dat op het begin van de inspuitleiding zich bevindt ? Heb geprobeerd om met mijn mond aan te zuigen , maar lukt niet.(ga mij zo een depressiepomp kopen).....

marc denuit 0
badge

19 jaar

Airflow fouten kunnen herleid worden op een verkeerde distributietiming. Ploffen in inlaat ook. Vandaar mijn advies. Checken is eenvoudig. Dus eerst doen.

Die klep zit aan het eind van de inspuitleiding en is je brandstofdrukregelaar. Deze kunnen wel stuk, maar dan komt de benzine uit het dunne slangetje als de motor loopt. (membraanbreuk) Vaak komt het niet voor.
Deze klep heeft eigenlijk niet met jouw probleem te maken. Verschil zul je ook niet hoorbaar merken als je hem los of vast zet......(wel kun je het zien in de meetblokwaarde's die de computer aanpast)

audia4 0
badge

19 jaar

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Bora of stel zelf een nieuwe vraag.