Hallo ,Ik krijg deze week een transporter T3 met 1900 motor binnen (motorcode niet bekend) welke witte rook produceert. Zover ik begrepen heb van klant is de linker cilinderrij lek ( heeft luchtdruk op cillinders gezet en koelsysteem begon te borrelen) .
Daar ik van deze auto geen uitgebreide gegevens heb betreft de- en montage van de cillinderkop en pakkingen vraag ik of collega's misschien gegevens hiervan hebben ,zoals moet ik motor er uit laten zakken of kan dit gewoon aan de auto en waar moet ik o.a. op letten
alvast bedankt
Bennie
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Bij deze werken is een motorcode toch handig.
aan de hand van ch nr. kan de dealer vertellen welke motorcode er bij deze wagen in zit.
motor er uit is het handigste.....
verder, koppakking is zwak, maar de bovenkant van de watermantels wil bij dit type ook wel eens aardig vergaan. Onderdelen wordt moeilijker......
Ofwel, wel aan beginnen, maar geen garantie's afgeven voordat het blok open ligt.
http://www.paruzzi.eu/nl/big/? http://www.t3onderdelen.nl/index.php probeer het hier voor info en onderdelen. gr john
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Transporter of stel zelf een nieuwe vraag.
16 jaar