Kheb mijn distributieriem vervangen en na dit gedaan te hebben blijft bij 5000 toeren mijn ontsteking achter. Heb het moment al verdraait maar zonder resultaat. Weet iemand mischien wat de preciese afstellingen zijn van de nokas/krukas/ontsteking er staat namelijk streepjes en puntjes op die heb ik tegenover elkaar gezet en cilinder 1 op het hoogste punt en toen de onsteking goed gezet maar eindresultaat naa nieuwe riem (ontsteking blijft achter bij 5000 toeren) kan iemand mij helpen????
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
wat doet hij precies ?
denk dat je riem verkeerd ligt,één tandje kan al genoeg zijn!
wat doet hij precies ?
denk dat je riem verkeerd ligt,één tandje kan al genoeg zijn!
18 jaar
Bij demontage distributieriem indien mogelijk de krukas vast zetten nadat je alles op de merktens heb gezet en je eerste cil tevens op Bdp staat, bij sommige VW motoren zijn daar paspennen voor VR6.bv dan kan er bijna nooit iets mis gaan. En na motage altijd de motor meedere malen rond draaien ter controle zodat deze merktelkens telkens weer op dezelfde plaats terug keren en da's de juiste manier.
Meestal komen de merktekens verkeerd te staan omdat de zaak niet geblokeerd is en nadat de spanrol te vast is gezet en dan kan het geheel zomaar opschuiven en staat de boel ernaast.
18 jaar
heb je de tandwielen er ook af gehad waar distru over heen loopt
zoja kan je die twee ook verwisseld hebben de tekens staan op de ene net anders dan op andere
suc6
18 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Golf of stel zelf een nieuwe vraag.
18 jaar