👉 Waarom lid worden?
Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!
>
Hallo, weet iemand waneer er bij een 18T (AWT) bj 2001 de distributieriem vervangen dient te worden. bvd Peter.
Geplaatst door
al 21 jaar lid
Iedere 120.000 km. Waterpomp loopt niet mee over de distributie, wel controleren op evt speling zonodig meteen mee vervangen. Gr. paul
18 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Passat of stel zelf een nieuwe vraag.
Iedere 120.000 km. Waterpomp loopt niet mee over de distributie, wel controleren op evt speling zonodig meteen mee vervangen.
Gr. paul
18 jaar