close auto
close

Surf Advertentievrij op Problemcar.nl!

Geen afleiding meer, alleen de antwoorden die je zoekt. Word VIP en geniet van een volledig advertentievrije ervaring.

Word VIP voor slechts €1,99 per maand!

Word vip

Volkswagen Golf 2: draaden plan Golf 2 PN moter pierburg 2EE

Bouwjaar: 1990, Brandstof: Benzine, Motorcode: PN (2ee ecortoic)

Naar dat ik zo'n beetje alles heb vervangen aan dat rot ding ben ik ins de dragen gaan doormeten van de computer naar de carb.
Dit met als resultaat en spanning over de draden van +- 14 mV
Nu denk ik dat dat niet genoeg is en daarmee ook mijn probleem ehb gevonden.
Nu weet ik dat niet zeker maar alle zoek tochten naar de waardes die het moet hebben zijn te vergeefs van hayens tot bently en deverse russiese sites maar alles te vergeefs.
Iemand hier hulp????????????

Golf 2 1.6
PN motor
Pierburg 2EE (nieuw)
Regelcomp (Ecotonic) bosch (ook nieuw

Geplaatst door

danprent (0)

al 17 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

Niemand????

danprent 0

17 jaar

eigenlijk wat ik het lieftst wil weten is hoveel stroom de choke moter nodig heeft om open en dicht te gaan.
Op die manier kan ik we achter komen of ik een eclectis probleem heb (wat ik wel vermoet gezien ik hem mecanice al helemaal heb nagelopen / alles vervangen).

Bijvoorbaart alvast heel veel dank

danprent 0

17 jaar

Welk onderdeel bedoel je dat stelmotortje op de zijkant met 2 aansluitingen?
Oiram

Jup dat is de geen die ik bedoel ik heb zelf +- 14 mV gemeten als de moter koud is en als de temperatuur sensoren doorverbonden zijn met 2 kiloohm weerstanden (dat zou volgens de fabriekswaardes 20 graden op de temp. sensor moeten zijn).

danprent 0

17 jaar

Hoort volgens mij geen contante spanning op te staan en kan je eigenlijk alleen goed met een scope
contr.
Wel controleerde ik hem vroeger (bij Bmw) door kort met 12v aan te tikken.
Door de + en - te verwisselen kon hij beide kanten op draaien.

Ook zou je de draden(spanning) mischien kunnen meten, maar dat moet je wel meteen na het op contact zetten doen.
Oiram

Klopt was vergeten te melden dat ik heb gestart terwijl ik dit heb gemeten heb inderdaad al met 12v aan getikt en hij kan inderderdaat beide kanten op tikken.
Ben dan toch bang dat of de inmiddels 3e regel computer ook niet werkt of ik ergens heel veel stroom verlies.

danprent 0

17 jaar

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Golf of stel zelf een nieuwe vraag.