Ik heb een vraag de injectie naar het blok toe moeten deze leidingen vast zitten? De auto smeeert aanzienlijk olie en deze ligt op het inlaatspruitstuk ik vraag me af hoe deze olie daar komt?
En hoe kan ik de vesnellingspook goed afstellen hij gaat nl zonder de pook in te drukken in de achteruit en dat is soms erg lastig?
bvd vr gr
Geplaatst door Haagse (0) , lid sinds 17 jaar geleden
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Volkswagen Golf? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Golf of stel zelf een nieuwe vraag.
4 Reacties
audia4 (0) PRO, 17 jaar geleden
Probleem 1: Leidingen horen met plastic klemmetjes gebundeld, deze harden uit en breken, tywraps doen wonderen
Probleem 2: Olielekkage: Zal de kleppendekselpakking wel zijn (die plaat blik waar je oliedop in zit) Even vernieuwen, is een koud kunstje
Probleem 3: De kogel waar de pook op scharniert kan versleten zijn, hier is een revisiekitje voor te koop bij de dealer. (Het voelt aan of je in een emmer water zit te roeren met de pook)
stefan84 (0), 17 jaar geleden
ff een toevoeginng op harry zijn antw.
het kan ook zijn dat het plastic pinnetje/lipje afgebroken is,waardoor je hem niet zo in de achteruit kan gooien.
als je de pook-hoes eraf haalt zie je dit zitten..
Stefan
Haagse (0), 16 jaar geleden
Vraag ik heb het idee dat indien de motor van de golf 1.8 gt warm word vermogen verliest, lijkt op 3 poten lopen je kan gas geven wat je wil slaat gelijk weeraf knalt en zucht.
op zich start hij wel maar loopt zeer onregelmatig en geen vermogen.
Weet iemand wat de oorzaak zou kiunnen zijn??
b.v.d. Henk
audia4 (0) PRO, 16 jaar geleden
Zo'n gt is een kejetronic blok.
Luchtweger onder de rubber kap op de verdeelspin schoonmaken, van boven en van onder. Voorzichtig, niets verbuigen, het is een precisieinstrument.