close auto
close

Surf Advertentievrij op Problemcar.nl!

Geen afleiding meer, alleen de antwoorden die je zoekt. Word VIP en geniet van een volledig advertentievrije ervaring.

Word VIP voor slechts €1,99 per maand!

Word vip

Volkswagen Golf VI: Electromechanische Turboklep

Bouwjaar: 2009, Brandstof: Diesel, Motorcode: CBDC 2000L

Heb klein vraagje.

we hebben een turbo waarvan de electromechanische vacuumklep de membraam gescheurd is met als gevolg te weinig turbo druk.

Deze membraam kan appart vervangen worden.

Nu is men vraag moet deze klep achteraf ingeleerd worden,of steld deze klep zich automatisch in of moet deze niet ingeleerd worden?

Indien moet ingeleerd worden hoe moet men tewerk gaan,we beschikken over vag-com uitlees apparaat.

alvast bedankt

Geplaatst door

garage medard (0)
badge

al 15 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

Je moet hem afstellen en tegelijk in de meetwaardeblokken naar de spanning kijken die hij aangeeft terwijl je hem met een vacuumpompje bediend, ik weet alleen niet meer uit mn hoofd hoeveel het precies moet zijn maar volgens mij was het 0,76 volt wat hij moet aangeven als je hem maximaal vacumeerd.

ricky 10
badge

11 jaar

Bedankt ricky voor de uitleg.

Nog eens voor de zekerheid na gevraagd bij de dealer en het was juist 0.760 v op maxium vacuum en is te zien in meetwaardenblok 120

nog eens bedankt voor de reactie

garage medard 0
badge

11 jaar

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Golf of stel zelf een nieuwe vraag.