Het toerental blijft hangen op 1800RPM totdat de auto tot stilstand is gekomen. Dan zakt het toerental langzaam naar 950RPM. Heb het gasklephuis laten reviseren bij AC tronic en vervolgens met Solus Pro een gasklepreset uitgvoerd. Dit heeft geen resultaat gehad. Tijdens het rijden is een licht schokken voelbaar (geen cijlinderoverslag). Heeft iemand ervaring met dit probleem?
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Stationair klopt het mengsel niet. De lambdasonde kan het mengsel niet meer bijregelen en staat op de grens.
Ik denk of valse lucht, of een lekje in de uitlaat of een LMM probleem (als je die hebt).
Zie voor de volledige lijst: http://www.gerritspeek.nl/vag-com_dtc-00...
Kun je een 4-gas test doen? Wat zijn de waardes?
Zou heel goed kunnen dat je hem niet juist hebt ingeleerd. Vaak (na juist inleren) blijft hij daarna dan nog even iets te hoog draaien maar dat zakt na een tijdje weg maar ook je ontstekingstijdstip moet correct zijn anders kan je zelfde probleem krijgen.
Na onderzoek bleek de voet van het gasklephuis wat krom. Valse lucht heeft dit gedrag tot gevolg gehad. Is nu opgelost!
Kan afgesloten worden
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Polo of stel zelf een nieuwe vraag.
12 jaar