Volkswagen Golf IV: foutcode 17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation

Bouwjaar: 2002, Brandstof: Diesel, Motorcode: AXR

LMM was kapot, deze vernieuwd en de auto rijd weer goed.
Toen heb ik de kapotte lmm als proef verzaagd en een diode op pen 4 en 5 gesoldeerd.
De diode lmm gemonteerd en proef gereden, lijkt mij vloeiender op te trekken. (egr is afgesloten)
Toen de nieuwe lmm weer aangesloten. wil nu niet meer hoog in toeren komen en krijg de foutcode 17964.
Met de diode lmm geen foutcodes.

Mijn vraag is heeft de lmm ook wat met de N75 klep te maken?
Wordt deze klep met de diode lmm altijd bediend?
De nieuwe lmm heb ik gewoon laten zitten en alleen de stekker op de andere lmm gezet, kan de lmm hierdoor weer kapot zijn gegaan?

Groeten Jan-Aize

de Dokter

Geplaatst door de Dokter (0) , lid sinds 16 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Volkswagen Golf? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

1 Reactie

de Dokter (0), 15 jaar geleden

De N75 klep met em500 gereinigd en de auto loopt weer prima met de nieuwe lmm.
Paul bedankt voor de info.

Groeten Jan-Aize

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Golf of stel zelf een nieuwe vraag.