close auto
close

Surf Advertentievrij op Problemcar.nl!

Geen afleiding meer, alleen de antwoorden die je zoekt. Word VIP en geniet van een volledig advertentievrije ervaring.

Word VIP voor slechts €1,99 per maand!

Word vip

Volkswagen 0: Fox nat van binnen

Bouwjaar: 2007

Mijn ouders hebben een fox

Nou is hun probleem als ze iets in de koffer bak willen leggen word alles nat er licht zelfs condens water bij de reserve wiel (Twee kopjes vol Telkens) en als het een beetje vriest zit er een dikke laag ijs aan de binnen kant op de ramen
De koffer bak mat is al helemaal verschimmeld en als je hem er uit haalt stroomt het water er gewoon uit uit de mat.
Zijn er meer mensen met dit probleem ? melden graag.

Maar wat zou zo iets kunnen zijn hoe kan dit

Geplaatst door

benjomel (0)

al 17 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

deze auto zit denk ik nog in de garantie.
breng hem bij de dealer en laat ze dit verehelpen want daar is de garantie voor.
het kan van alles zijn natuurlijk.

groetjes jan.

jan T 150
badge vip badge

17 jaar

[quote=jan T]deze auto zit denk ik nog in de garantie.
breng hem bij de dealer en laat ze dit verehelpen want daar is de garantie voor.
het kan van alles zijn natuurlijk.

groetjes jan.[/quote]
Beste iedereen
Ja het is garantie maar dit is hun 2 de fox al die andere had veel schade gehad kwamen we later achter maar is op gelost door dealer?????? door de 2de fox (met de nodige kosten er bij)dus eerst een nieuwe schade wagen gekocht en nu een (vis kom) dus daarom een vraag waar het water weg kan komen of zijn die vw fox nog niet 100 procent

je kunt je voorstelen dat we ons heeeeeeeeeeeeeeeel naar voelen nu

benjomel 0

17 jaar

ja dat kan ik me voorstellen.
de fox staat niet bekend om lekkage we hebben er nog niet mee gehad en er rijden er al veel van rond.
dus ik kan je niet een aanwijzing geven alleen het advies om toch naar het bedrijf tegaan waar je hem vandaan hebt ondanks het fijt dat je er van baal maar dat is gewoon de beste optie.

groetjes jan.

jan T 150
badge vip badge

17 jaar

Heb het bij een fox eigenlijk nog niet gehad die lekkage,maar meestal als het lekt in de kofferbak,dan lekt het tussen de lichtunit's door.
Spuit een tijdje water over de achterkant en haal dan de bekleding opzij achter de lichtunit's,dan ff kijken of je een waterspoortje ergens ziet lopen.
Maar garantie is garantie en daar moet je dus ook gebruik van maken....

Ricky,

ricky 10
badge

17 jaar

Ja water bij de lampen natuurlijk gaan ze met dit naar de daeler garantie
Maar als de kofer bak open is en we kijken naar de lasnaden op de hoogte van de lampen is de rechter kand veel groter dan aan de linker kand

benjomel 0

17 jaar

nou dan zou daar misschien de oorzaak tevinden zijn dan zal dat misschien opnieuw gekit moeten worden .

groetjes jan.

jan T 150
badge vip badge

17 jaar

Moet OPNIEUW gekit worden......
Dan toch niet opnieuw een schadewagen gekocht....?

In eerste instantie inderdaad terug naar het verkopende bedrijf.
Is dat een dealer of handelaar?

En om de lekkage te vinden, zal toch eerst de kovverbekleding er even uit moeten en de hele boel goed droog gemaakt worden.
Daarna kan men op zoek gaan naar de sporen van binnenkomend vocht.

TIP: meld deze klacht(en) direct even schriftelijk bij het verkopende bedrijf zodat er later geen discussie kan ontstaan over b.v. de verschimmelde bekleding.

Santa 0

17 jaar

we moeten weer geduld hebben

benjomel 0

17 jaar

De ruber van het achterlicht zat dubbel daarom kwam er water in ????
en van die eene dike lasnaat is een foto gemaakt en word op gestuurt naar vw dus nog even wachten wat daar uit komt (de las naat aan de rechter kand is wel 2a bijna 3 keer zo dik als de linker kand (raar we hebben veel fox'en bekeken maar die haden het niet dus een produktie fout kan het niet zijn toch?
Hebben ze dan voor de 2de keer een nieuwe schade wagen gekocht!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Maar eerst maar weer wachten

benjomel 0

17 jaar

niet meteen het ergste denken van een schadewagen ...

Riel 0
badge

17 jaar

Nee, maar het hangt er WEL vanaf:

WAT voor schade de auto gehad heeft,
WAAR de schade heeft gezeten en
WIE en HOE deze schade hersteld is..!!!

Santa 0

17 jaar

Zeker weten!

Maar ik merk vaak dat werkelijk pracht-raparatiestukken ten onrechte niet gekocht worden omdat er schade is geweest (dan zeg je t eerlijk!) terwijl ik voor enkele exemplaren mijn hand in het vuur zou steken.

Het schadeherstel tegenwoordig kán van zeer hoog niveau zijn, dus het is niet altijd hutsepruts :)

Riel 0
badge

17 jaar

[quote=Riel]Zeker weten!

Maar ik merk vaak dat werkelijk pracht-raparatiestukken ten onrechte niet gekocht worden omdat er schade is geweest (dan zeg je t eerlijk!) terwijl ik voor enkele exemplaren mijn hand in het vuur zou steken.

Het schadeherstel tegenwoordig kán van zeer hoog niveau zijn, dus het is niet altijd hutsepruts :)[/quote]
Als je een gebruikte auto koopt en heeft schade gehad en je weet het dan is het aan je zelf als je voor die wagen gaat of niet.


Maar we praten hier over splinter nieuwe fox'n die mijn ouders nieuw hebben gekocht en dus niet gebruikt of 2de hands en zeg dan zelf dan wil je toch geen schade auto hun eerste Fox waren de ramen stuk gegooit en veel lakschade geweest om de luxe dingen die in de wagen zaten er uit te piken door vandalen er zijn nieuwe ramen in gekomen (die scheef en verkeert geplakt waren) en de auto is gespoten maar ja hij ging al weer snel roesten.
en dit is dus alemaal gebeurt op de transport trein die die auto'n naar nederland moest brengen vanaf de fabriek en als kland word dat niet gezecht hoor dat je dus een opnieuw gespoten auto koopt (die ook nog eens snel gaat roesten hoor)

dus een eerlijke auto of eerlijk andelen zijn dus wel 2 verschilende dingen (helaas)

benjomel 0

17 jaar

[quote=Riel]Zeker weten!

Maar ik merk vaak dat werkelijk pracht-raparatiestukken ten onrechte niet gekocht worden omdat er schade is geweest (dan zeg je t eerlijk!) terwijl ik voor enkele exemplaren mijn hand in het vuur zou steken.

Het schadeherstel tegenwoordig kán van zeer hoog niveau zijn, dus het is niet altijd hutsepruts :)[/quote]
Een goede vriend van mij werkt in Goteborg (Zweden) bij Volvo op de crashtest/research afdeling. Ben daar wel eens bij hoge uitzondering wezen kijken. Heel veel tekst en uitleg gehad omtrent veiligheids-systemen, kreukelzones, etc. De impact van een auto die met 50 km/h ergens tegenaan rijdt, wordt over de gehele lengte van de carrosserie geabsorbeerd.
Een beetje blikschade, gedeukt deurtje hoeft geen reden te zijn om een schade-auto niet te kopen.
Maar is de schade ernstiger van aard, geactiveerde airbags, gordelspanner, vervormde kreukelzones, verwrongen wielophanging, dan hoef ik zo'n auto niet meer.
Overal waar een plooi rechtgetrokken wordt, stukken ingelast worden, het blijft een zwak punt in de carrosserie.
Je zal nooit meer de originele stijfheid en absorbsievermogen van de carrosserie terugkrijgen.
Denk eens aan je eigen veiligheid als je een klapper maakt met zo'n schadeauto.

Fries33 0

17 jaar

benjomel je moet niet zo bang zijn hoor de auto heeft garantie ook op het lak werk dus mocht hij schade gehad hebben dan moet dat goed hersteld zijn want anders stel hij gaat roesten of zo dan zit de garage met het probleem want die moeten er voor zorgen dat het weer goed komt dus niet te donker kijken hoor ook al begrijp ik dat het niet fijn is bij een nieuwe wagen.

groetjes jan.

jan T 150
badge vip badge

17 jaar

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen 0 of stel zelf een nieuwe vraag.