Hallo,
bij volkswagen Golf 2, GTI, 1988 1.8 digifant injectie.
Na vervangen koppeling wilde motor plots niet meer starten. Brandstofpomp werkt bij opzetten contact, tijdens starten geen ontsteking en geen signaal op de injectoren. CRE wordt gevoed, krijgt spanning en massa op aansluiting 13 en 14. Weet er iemand of de hallgever in de verdeler het enige signaal is dat de CRE gebruikt om zowel ontsteking als injectie aan te sturen? Indien hallgever stuk zou zijn of onderbreking in de bekabeling valt dan enkel ontsteking weg of ook het signaal op injectoren. iemand nog andere tips om computer te testen of wat het probleem mogelijk kan zijn?
groeten
stef
Geplaatst door stef11074 (0) PRO , lid sinds 19 jaar geleden
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Volkswagen Golf? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Golf of stel zelf een nieuwe vraag.
4 Reacties
ace2k (0) PRO, 18 jaar geleden
is het een PL of een KR blok beide type motoren hebben er een aparte regeleenheid inzitten die de ontsteking regelt, als je ff laat weten welk type erin zit, kan ik je het schema van het motormanagement sturen met daarop de sensoren en acuatoren.
m.v.gr
stef11074 (0) PRO, 18 jaar geleden
Het is een PL motor die erin zit
stef
ace2k (0) PRO, 18 jaar geleden
heb je een email gestuurd met daarin het schema
Ad
stef11074 (0) PRO, 17 jaar geleden
bedankt Ad, het was de computer die stuk was...