close auto
close

Surf Advertentievrij op Problemcar.nl!

Geen afleiding meer, alleen de antwoorden die je zoekt. Word VIP en geniet van een volledig advertentievrije ervaring.

Word VIP voor slechts €1,99 per maand!

Word vip

Volkswagen Golf 4: gescheurde 12 mm koelwaterslang golf 4 TDI 2003

Bouwjaar: 2003, Brandstof: Diesel, Motorcode: 100PK

Een gedeelte van 12 mm koelwaterslang is geknakt, het vreemde is dat inwendig rubber van de slang bijna helemaal gesmolten/opgelost. In de koelwater reservoi zat vol met zeer fijne rubber deeltjes. Wat kan de oorzaak zijn? Materiaal fout of warmte? G12 zit er in vanaf levering 2003.
Graag jullie meningen.
Jo.

Geplaatst door

jo5464 (0)

al 18 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

Je bedoeld zeker de slang achter de opvoerpomp op cylinderkop,deze gaan wel vaker stuk.
Denk een fabriek fout.

ricky 10
badge

17 jaar

Is dat die, het is de kleine slang van de cilinderkop via t-splitsing langs de diesel pomp naar ergens inlaatstuk. kan de schade bij de dealer claimen?
Auto nieuw gekocht 4 jaar geleden.
Jo.

jo5464 0

17 jaar

[quote=jo5464]Is dat die, het is de kleine slang van de cilinderkop via t-splitsing langs de diesel pomp naar ergens inlaatstuk. kan de schade bij de dealer claimen?
Auto nieuw gekocht 4 jaar geleden.
Jo.[/quote]
Denk niet dat je dat kunt claimen.

ricky 10
badge

17 jaar

Bij nader onderzoek bleek dat de dieselpomp aan de onderkant goed zweten tussen pomp en de deksel, daardoor is de stuk koelslang die langs loopt kapot gegaan. Is de dieselpompdeksel pakking zelf tevervangen ? (zoja waar moet ik dan opletten).
Graag jullie adviesen.
Jo.

jo5464 0

17 jaar

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Golf of stel zelf een nieuwe vraag.