auto
close

Word Nu Gratis Lid van Problemcar.nl! 🚗💡

👉 Waarom lid worden?

Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!

Gratis lid worden

Volkswagen Golf: golf 1 1.8 16v

Bouwjaar: 1981, Brandstof: Benzine, Motorcode: 1.8 16v

hello ik heb zelf een golf1 1.5 8v omgebouwd naar een 1.8 16v.
hier rijd ik nu al meer dan 2 jaar mee, ook o het circuit en sprint.
Nu heb ik zelf mijn kop geprepareed en ander nokkenassen geplaatst.
Schrik 276° met een klep lift van 11.5mm.
Nu stat hij bijna niet en is na enkele keren rondgaan plots de compresie weg.
De hydro stoters zijn ook al vervangen en heb ook al eens de originele nokkenas geplaatst.
Ik had wel andere klepveren gemonteerd uit een andere kop en dit iss het enige onderdeel da ik nog iet he terug
origineel geplaatst.
Zou dit nu kunnen da dit de oorzaak zou zijn, dat die klepveren te weinig druk geven?
Op welke manier zou ik deze kunnen vervangen zonder weer de kop eraf te halen?
Ik had al zitten denken aan er druk op te steken via de bougie gaten.
Grtz hans

Geplaatst door

getto geta (0)

al 17 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

hallo hans

indien de distributie riem er goed op lag en je compressie weg is,durf ik bijna te wedden dat de nokkenassen niet goed liggen,de 2 merktekens horen precies tegenovererlkaar te staan,echt precies,je zit al snel een tandje ernaast,en dit doe jij uiteraard als de zuiger 1 in het bdp staat.maar dat zal je vast wel weten.
de merktekens staan aan beide kanten op het nokkenastandwiel,zie foto :


[url=http://img408.imageshack.us/my.php?image...][img]http://img408.imageshack.us/img408/63/ke...[/img][/url]


indien het niet goed staat onsnapt ook zo je compressie.

Stefan

stefan84 0

17 jaar

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Golf of stel zelf een nieuwe vraag.