De auto houdt tijdens het rijden weleens in Dit probleem bestaat best lang! Eerst is de ontstekingsversterker vervangen,toen reed de auto weer goed,2maanden erna ging hij weer raar doen en haperen,dat was dus uiteindelijk de luchtmassameter,voor de zekerheid de bougies ook vervangen!maar nu doet hetzelfde probleem zich weer voor,haperen met koude of warme motor op verschillende snelheden,heeft iemand enig idee wat er kapot kan zijn?ik hoor het graag!1
mvg
peter
heb je de storingen al uitlaten lezen dat is wel niet zaligmakend maar als er wat in staat heb je een richting waarin je kan gaan zoeken.
groetjes jan.
20 jaar