Hallo,
zoals sommige misschien gelezen hadden, heb ik problemen met mijn golf, ben van alles aan het vervangen omdat de auto inhoud, en in noodloop gaat.
ik ben alles zomaar aan het vervangen omdat ik hem niet uit kan lezen,
nu denk ik dat er iets op de k lijn aangesloten zit, maar dit kan ik niet vinden, kan ik zelf een draad trekken zodat ik hem wel gewoon uit kan lezen?
en hoe moet dit? ben heel handig met auto's, alleen electra is niet mijn sterke kant!
gr sjon
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Kun je wel andere modules uitlezen? Zoals abs of airbag?
Meet eens het voltage op pen 7 van de diagnose stekker met contact aan.
Nee ik kan niets uit lezen, ga ff meten! Bedankt
11 jaar
Ik heb dit bij een Peugeot gehad.Het was simpelweg de zekering van de diagnosestekker.
Ferry
11 jaar
Meten is weten: meet even de spanning op de plus en de k-lijn. (gewoon met een voltmeter)
De k-lijn heeft een pull-up weerstand naar de 12V. Je moet dus 12V meten.
11 jaar
Heb nog niet gemeten, maar had wel een ding dat opviel, ik denk dat de tandempomp
Lekt, dit omdat ik vorige week de olie ververst heb, maar nu het peil hoger staat, dan dat die stond, en dit met warme motor, vind zelf ook dat die veel brandstof verbruikt, kan dit ook het probleem van inhhouden zijn, wanneer ik veel van de motor vraag? Dat die dus niet voldoende brandstof krijgt? Ik vind namelijk ook, dat mijn tdi echt heel erg weinig roet! Gr. Sjon
11 jaar
Als je een niet-originele radio hebt koppel die dan maar eens los.
Die kan de K-line blokkeren.
leesvoer: http://www.ross-tech.com/vag-com/afterma...
11 jaar
Heb ik al geprobeerd! Kan het eventueel nog een keer proberen! Bedankt
11 jaar
Ik heb even gekeken naar de schoepen verstellingen, ik kan deze gewoon met de hand bewegen, maar terug omhoog gaat heel langzaam, en ik heb het idee dat die niet max omhoog gaat, en hij maakt daarbij een beetje geluid, zouden de schoepen vastzitten? Vandaar het inhouden op bepaalde toerentallen en de noodloop?
Ik vind de turbo ook niet echt inslaan bij de 2000 toeren, maar mee rustig op gang komen!
Wel vreemd, want ben echt een hard rijder! Rij altijd heel stevig door!
11 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Golf of stel zelf een nieuwe vraag.
11 jaar