ten einde raad wie helpt mij??
als de auto koud is 2.0 fsi aut. geen dsg bak!
nu heeft hij een probleem als hij warm is hakt ie heel erg?
en blijft lang in zijn 1e versnelling hangen en dan hapt hij naar zijn 2. ook bij het terug schakelen zelfde probleem.
plaatselijke garage zei automaat bak defect tijd voor.een nieuwe. maar de auto heeft pas 150.000 gelopen.
altijd zuinig mee gereden
niet gecrost!
zo nu en dan springt hij op noodloop??
motorolie en water staan netjes op pijl.
weet niet of het 2 uitzonderlijker problemen zijn.
wie.o wie weet me raad tegeven thnx
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Garage was dealer of een universeel op de hoek ?
Anders naar de dealer en met de juiste uitleesapparatuur (daar aanwezig ) de bak en motor uitlezen , storing hoeft niet persee in de bak te zitten.
zijn er mogelijke dingen wie er aan kunnen zijn of waar ik ze moet na lateb zoeken
10 jaar
Eerst maar eens echt uit laten lezen , het koffiedik heb ik net weg gegooid .
[quote=D3nniw1987]zijn er mogelijke dingen wie er aan kunnen zijn of waar ik ze moet na lateb zoeken[/quote]
Jij hoeft aan een garage niet te vertellen, WAAR ze naar moeten zoeken. Probleem uitleggen is voldoende.
Zou toch wat zijn, als je met een diagnose naar de garage moet gaan?!? Zij zijn de specialisten, en komen daar vast wel uit. Succes
Zo zou het inderdaad wel moeten zijn ja maar de realiteit vertelt je vaak een ander verhaal...
In iedergeval moet de turbo worden gechecked.
Dit is met jou soort klacht meestal de oorzaak waardoor de automaatbak welke onder jou auto zit defect raakt. ( oorzaak - gevolg )
Daarnaast komen bakrevisies van deze 6traps automaten voor bij deze kilometerstanden waarbij koppelingen in de bak compleet versleten zijn.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Golf of stel zelf een nieuwe vraag.
10 jaar