Volgende probleem:
1, 2 en 3e versnelling probleemloos doortrekken,
Langduring hoog in de toeren rijden in de 3e versnelling springt hij wel in noodloop.
4e 5e heeft hij geen turbo vermogen (noodloop) max snelheid 130
Vacuum slangetjes allemaal vervangen.
n75 vervangen
Storing: Inlaatspruitstuk druk niet in orde
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Lmm in orde?
Je kunt met de computer de verschillende klepjes aansturen en zo kijken of bijv. de magneetklep voor de turbo het nog doet. Ook kan het zijn dat de slangetjes niet goed zijn aangesloten, heb ik hier van de week weer eens gezien.
Jos.
heb je soms fout code 17958 of P1550
heb jij die econmyklep ook erop?dat moet je ff checken of die slangetje niet gescheurd is
heb hetzelfde gehad met mijn tdi,had er wel een chip op totaal 155pk.
als ik hem wou doortrekken hoorde je de turbo in verschillende stappen fluiten,dus niet in 1 keer,hij hield ook beetje in dan,maar als ie dan boven de 4xxxxkwam was het goed.
16 jaar
Ontlastklep turbo kan vastzitten.
Hoe haal jij 155 pk uit een 90 pk motortje ?
Met een proefrit en laptop de waarde van het inlaatspruitstuk tijdens optrekken in de gaten houden hij geeft tenslotte aan dat daar een storing mee is. Laadluchtslangen goed controleren op lekkage. Ook gaat de inlaatspruitstukdruksensor nog weleens stuk of heeft deze auto nog een vacuumslang naar het motorregelapparaat toe ? Deze zitten weleens vol met olie. Dan krijg je ook deze foutmelding.
Gr. Ary
[quote=Ary]Met een proefrit en laptop de waarde van het inlaatspruitstuk tijdens optrekken in de gaten houden hij geeft tenslotte aan dat daar een storing mee is. Laadluchtslangen goed controleren op lekkage. Ook gaat de inlaatspruitstukdruksensor nog weleens stuk of heeft deze auto nog een vacuumslang naar het motorregelapparaat toe ? Deze zitten weleens vol met olie. Dan krijg je ook deze foutmelding.
Gr. Ary[/quote]
deze heeft nog een slangetje na het motor regelapparaat toe, al die slangetjes zijn al vervangen,
we komen tog uit op een kapotte turbo....
Hoi,
De druksensor zit in het stuurapparaat en deze is stuk. Het beste is een gebruikt stuurapparaat zoeken en eventueel deze sensor los solderen en over plaatsen. Heb dit reeds meermaals gedaan.
Mvg,
Benny
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Golf of stel zelf een nieuwe vraag.
16 jaar