Heb motor gedemonteerd , gereviseerd [ krukas, zuigers ,lagers.] Motor weer gemonteerd en geplaatst.
Starten en lopen maar blijft stationair 3000 toeren draaien , wanneer ik de slang tussen spruitstuk en extra luchtschuif met een tang dichtknijp
draait hij 1100 toeren, alle vacuum en luchtslangen zijn heel, loopt verder goed op stationair na 3000 toeren.
Gr Hans.
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Zou toch gaan voor valse lucht.
Geen slang gescheurd , zeker weten ?
Ja alle slangen gecontroleerd .
11 jaar
De slang tussen het spruitstuk en de luchtschuif is de enige die erop reageert [ op dichtknijpen] de rest van de slangen reageren haast niet .
11 jaar
Extra luchtschuif controleren, ding werkt met een elektrisch verwarmd bi-metaalveer die nog wel eens stuk durft te gaan.
overigens zit er op het gaskleppenhuis ook nog een bypass schroef, daarmee stel je het stationaire toerental af. De gaskleppen zelf kennen een basisafstelling.
Zijn alle ringen van de injectors dicht en heel, en zijn de plastic bussen die hiervoor in de cilinderkop zitten nog heel?? (niet meer bij de dealer te koop)
Heb de extra luchtschuif er af gehad , heb hem gereinigd met remreinger , is het normaal dat je als je de luchtschuif draait dat de klep meedraait.
11 jaar
Met dat moertje van 7 mm kan je die schuif afstellen op het toerental wat jou aan staat. Een klein hoekje open is bij kamertemperatuur al genoeg. Meet de weerstand op dat stekkertje en de spanning op de aansluiting 12 volt.
Wel eigenaardig dat de motor nu zo snel draait . Ontsteking wel op tijd.??
Succes.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Scirocco of stel zelf een nieuwe vraag.
11 jaar