auto
close

Word Nu Gratis Lid van Problemcar.nl! 🚗💡

👉 Waarom lid worden?

Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!

Gratis lid worden

Volkswagen Golf IV: Hoe vervang ik de hydrologische versnelling cilinder aan de peda

Bouwjaar: 2001, Brandstof: Diesel, Motorcode: 1,9 90 PK

Beste Allen,

Men hydrologische versnelling cilinder aan de pedaal is kapot hoe kan ik die vervangen?
Ik ben vandaag al zelf bezig geweest maar krijg de cilinder er niet uit heb de pedaal al er af gekregen nu is de cilinder vrij alen wil die er niet uit.

Alvast Bedankt voor de reactie

Aldin,

Geplaatst door

Aldin (0)

al 13 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

Zit deze niet met 2 bouten of moeren vast? (weet het niet meer) en in de motorruimte de slang losnemen en de leiding. Wat ik altijd deed is het gehele koppelingspedaalframe eruit halen en dan op een werkbank oid de cilinder overmonteren.
Uiteraard daarna ontluchten.

ricky 10
badge

13 jaar

Ja, dat klopt ik heb de 2 boute los en de pedaal er uit maar de cilinder zit er nog in.
Moet ik de slangen die er na toe leiden af koppelen?
Want nu trek ik aan de clinder maar wil niet naar buiten komen denk gewoon dat ik de slangen los moet maken?

Klopt dat dan lekt de olie er wel uit maar die moet ik dan weer bijvullen en ontluchten?

Hoeveel plekken zijn er om te ontluchten 1 of meerderen?

Aldin 0

13 jaar

Slang van reservoir lostrekken en deze omhoog laten zodat reservoir niet leegloopt, dan de leiding losnemen en dan kan de cilinder eruit. Pas op het laatst de boel ontluchten op de werkcilinder op de versnellingsbak via de ontluchtingsnippel.

ricky 10
badge

13 jaar

De vliegwiel is vervangen en de probleem daarmee opgelost hardstike bedankt voor jullie hulp

Aldin 0

13 jaar

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Golf of stel zelf een nieuwe vraag.