Hevig schokken en inhouden van de motor vanaf 2000 t/min. (enkel bij warme motor).
Er worden geen foutcodes opgeslagen (VCDS diagnoseprogramma).
Brandstoffilter is vervangen. Tot voor kort deed het probleem zich maar af en toe voor. Sinds kort is het een constant probleem.
Weet iemand de oplossing voor dit probleem?
Alvast bedankt!
Geplaatst door willyvb (0) PRO , lid sinds 16 jaar geleden
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Volkswagen Touareg? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Touareg of stel zelf een nieuwe vraag.
7 Reacties
Renaultmonteurtje (0) PRO, 13 jaar geleden
roetfilter of oxikat verstopt ? schoepen turbo vast? Electroklep turbo al gecheckt?
ricky (0) PRO, 13 jaar geleden
Zou zomaar uitgeslagen pompverstuivers in de kop kunnen zijn....
Stijgt het oliepeil niet toevallig? Of zit er diesel in de olie? En als je de stationairverloop bekijkt van de verstuivers in de meetwaardeblokken, wijken ze dan niet toevallig van elkaar?
willyvb (0) PRO, 13 jaar geleden
Oliepeil van de motor is niet gestegen.
Hebben vandaag wat met de wagen gereden met toerental dat deze veel schokt. Na nogmaals uitlezen 2 fouten opgeslagen : -18075 klep voor pomp verstuiver cyl 2-N241
- 16686 cyl 2 misfire gedetecteerd.
Jan227 (5) PRO, 13 jaar geleden
Hallo, compressie meten. Als deze goed is de betreffende pompverstuiver(en evt ook de overige) laten testen bij de bosch dienst. Groet Jan227
jos_br (0) PRO, 13 jaar geleden
Kabelboom vervangen.
Jos.
willyvb (0) PRO, 13 jaar geleden
We gaan pompverstuivers laten testen,indien deze O.k. zijn zullen we kabelboom vervangen
We laten het resultaat weten, bedankt voor de tips
groetjes
Willy
willyvb (0) PRO, 13 jaar geleden
We hebben de kabelboom vervangen en het probleem is opgelost!
Bedankt voor de hulp!
Willy