Soms kamp ik met een probleem.
Ik start mijn wagen ( Golf 3 GTI ) en rijd ermee weg .
Maar dan begint op een moment de wagen in te houden een beetje stotteren, reageert bijna nietmeer op het gasgeven .
Als de wagen dit voorkrijgt en ik het koppelingspedaal indruk en eens een keer of twee goed gasgeef met ingedrukte koppeling , dan is het probleem van de baan.
Wat kan dit zijn ?
Ik had al gedacht aan een vuile benzinefilter , want ik heb vaak de neiging om mijn benzinemeter tot in het rood te laten gaan .
Dank U !!
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
[quote]Ik had al gedacht aan een vuile benzinefilter , want ik heb vaak de neiging om mijn benzinemeter tot in het rood te laten gaan[/quote]
Ik zou zeggen, vervang hem en kijk of het verschil merkbaar is.
ontsteking kan ook, en kijk even of de stroomverdeler rotor nog goed op de as zit. (deze slaan wel eens uit)
Zou ook voor de ontsteking gaan,in ieder geval de rotor en verdeelkap vervangen,dan ff verder kijken.
Ricky
De stroomverdeler +kap is sinds verleden jaar vervangen door een originele.
Ik heb ook wel wat een probleem dat het pijl van mijn koelwater vaak onder min gaat en ik moet bijvullen .
Zou het kunnen zijn dat ik een fit in mijn koppakking heb en dat dit het probleem kan veroorzaken ?
17 jaar
Het zou kunnen,maar zou eerst maar eens gaan kijken of je geen uitwendige lekkage kan vinden.
Ik heb met mijn golf 3 gti uit 93 het zelfde probleem , en heb vorgjaar de compleete ontsteking vervangen omdat deze kapot was gegaan (deed niks meer) maar het inhouden is daarmee niet over gegaan , ook heb ik hem uit gelezen maar niets kunen vinden .
Soms gaat het weeken goed .
Ik ben benieuwd naar de oplossing.
Gr Bas
17 jaar
Heb een Golf 3 GTI uit '94 met exact hetzelfde probleem. Naar dealer geweest om uit te laten meten, niks gevonden, misschien lambdasonde als advies. Heb lambdasonde vervangen met een 2de handse leek 1 á 2 weken goed te gaan, maar daarna weer zelfde probleem. Volgens dit forum kan het echt aan alles liggen: Injectoren, gasklephuis, toerentalstabilisator, lambdasonde, temp sensor, lek in een van de kabels, LMM etc.
17 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Golf of stel zelf een nieuwe vraag.
17 jaar