Mijn 115pk tdi houdt licht in tussen de 2000 en 3000 toeren en tussen de 3000 en 4000 zit een dipje van zo'n 5pk (gemeten op rollenbank).
Kortom geen vloeiende vermogenscurve.
Komt wel ruim aan standaard vermogen (zo'n 124pk).
luchtmassameter al nieuwe geprobeerd
wastegate aansturings klepje al vervangen
EGR al even afgeblind (inmiddels weer open gemaakt)
Niets werkt tot dusver.
De auto reageert slecht op een powerbox dus waarschijnlijk toch een storing ondanks het goede standaard vermogen.
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
.
Ik weet niet of de auto ook begint te roken als die powerbox ertussen zit.
Dat afstoppen van die egr klep heeft namelijk niet altijd zin.
Het enigste wat wel helpt is een pakking ertussen maken zodat je zeker weet dat hij dicht zit.
21 jaar
ik kan vrijwel met zekerheid vertellen dat je druksensor defect is. is namelijk veel voorkomend!!
deze zit gemonteerd bij je luchtfilterhuis aan de kant van je spatscherm, er zitten 3 slangetjes op (rood, zwart en blauw)
het apparaatje kost bij de dealer ca 30,- ex BTW
21 jaar
Bedankt voor je reactie.
Ik neem aan dat je de turbo druksensor bedoelt??
21 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Golf of stel zelf een nieuwe vraag.
21 jaar