hallo mensen wie kan mij helpen ik heb een gokf 1 en die wil niet harder dan 30 km zo draa ik 30 rij valt hij weer uit en dan gaat die met 3 keer
starten weer aan en dan kan ik weer niet harder dan 30 km wat kan ik daar aan doen ik heb de benzine filter al vervangen
ik heb de ontsteking af gesteld en de c o wat kan veder het probleem zijn
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Bij die antieke benzinemotoren zit er een rubberen membraam in de carburator. Wanneer er een scheurtje in is heb je precies de gevolgen die jij nu beschrijft!
Hoe heb je de ontsteking afgesteld,en waar heb je hem op gezet ?
Hoe is verder de staat van de bougies,kabels,verdeelkap en rotor ?
Gr Stefan
15 jaar
ik zal is kijken hoe het me de membraam ruber is
ik heb een golf in info boek daar heb ik de afsteling van
ik heb nieuw bougies kabels hoe het met de verdeelkap en de roter is weet ik niet
15 jaar
heb je de bougiekabels wel in de goede volgorde op de verdeelkap gezet ?
ontstekingsvolgorde is 1 3 4 2
15 jaar
jah die staat goed heb vandaag een nieuw verdeelkap en een nieuwe rotor gekocht en die moet ik er nog op zeten dat ga ik morgen doen en dan maar kijken wat die doet en als dat niet wil . kijk ik even of de membraam ruber goed is ik hoop dat die dan goed is
15 jaar
ik heb vandaag de verdeelkap en de roter er op gezet en ik heb naar de membraam ruber gekeken de ruber is goed ik kan nu niet harder dan 100 km bij 100 km gaat die stotteren ik heb ook de carburator schoon gemaakt weet iemand mischen wat ik veder kan doen
15 jaar
Marc
Aan het rubber zie je waarschijnlijk niet veel,als deze hard is,maar belangrijker,niet goed meer afdicht,trekt hij hier valse lucht waardoor hij beroerd gaat lopen.
Stotteren lijkt wel een teveel aan benzine,inhouden een te arm mengsel..
Hoe loopt hij verder stationair en in deellast ?
15 jaar
ben je toevallig ook aan de CO schroef geweest ?
15 jaar
hey stefan daar heb ik aan gezeten die heb ik afgeteld met een co meter op me werk volgens het info book moet die nu goed staan
stationair loopt hij super daarom snap ik er ook niks van dat die zo loopt (in ze 1 loopt die goed en in ze 2 ook en als ik heb in ze 3 zet gaat die bij 100 stotteren ook als ik in de 4 rij
15 jaar
Marc
Soms draaien ze het CO wel eens wat bij,dan loopt hij beter ( ander mengsel ) alleen bij de keuring moet je hem dan weer goed laten zetten..
Je zou,indien alles in orde is,dit eens kunnen proberen,tel dan even het aantal slagen dat je hem verdraait,dan kun je hem altijd nog terug zetten hoe hij stond..
Gr Stefan
15 jaar
stefan
ik zal het morgen eens proberen op me werk
15 jaar
vacuum slang ook gecontroleert van rembekrachtiging by spruitstuk op een lek , als er teminste een rem bekrachter op zit .
of spruitstuk pakking lek. loop hij wel op alle cilinders ???
vr gr kees cor
hey kees cor
vacuum slang nieuw komt geen lucht langs lekt niet en de spruitstuk pakking is ook niet lek en hij loopt op 4 cilinders
15 jaar
hey stefan ik heb het probleem op gelost het was de benzine slang die onder de auto loopt verstopt en de tank zat vool troep dus die heb ik leeg gehald en ik heb er gelijk een nieuwe benzine pomp op gezet
ik wil iederen bedanken voor de tips
groetjes marc
15 jaar
Marc
Bedankt voor de feedback!
Gr Stefan
15 jaar
geen dank stefan
gr marc
15 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Golf of stel zelf een nieuwe vraag.
15 jaar