Ik wil mijn koelvloeistof een beetje bijvullen. Er zit nu de rode in (G12 heet die geloof ik?) Nu kan ik deze niet krijgen maar wel G12+ kan ik dit mengen met de originele?
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Passat of stel zelf een nieuwe vraag.
ervert
G-12+ mag je ook gebruiken..
paul,
19 jaar