Volkswagen Passat: Motor AVG Resonantie in auto bij aanspreken vermogen.

Bouwjaar: 2000

Passat AVG motor 110pk gechipt 140 pk krijgt een zware brom resonantie van uit de motor bij 1900 / 2200 rpm. Vliegwiel/koppelling / aandrijfassen / motorsteunen / multieriem en spanner al vervangen. Uitlaat gecontroleerd. Dit alles zonder resultaat. Deze resonantie is vooral waar te nemen wanneer veel vermogen wordt gevraagd tussen deze toerentallen.
Heeft iemand hier al ervaring mee?

eric2771

Geplaatst door eric2771 (0) PRO , lid sinds 18 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Volkswagen Passat? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

2 Reacties

P. Kelder (0) PRO, 18 jaar geleden

hallo eric..

soms komt het voor, dat het flexible stuk van de uitlaat vast blijkt te zitten.. ook dit brengt resonantie met zich mee..

paul,

eric2771 (0) PRO, 18 jaar geleden

Ook met uitlaat los gereden maar resonantie bleef aanwezig.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Passat of stel zelf een nieuwe vraag.