Passat AVG motor 110pk gechipt 140 pk krijgt een zware brom resonantie van uit de motor bij 1900 / 2200 rpm. Vliegwiel/koppelling / aandrijfassen / motorsteunen / multieriem en spanner al vervangen. Uitlaat gecontroleerd. Dit alles zonder resultaat. Deze resonantie is vooral waar te nemen wanneer veel vermogen wordt gevraagd tussen deze toerentallen.
Heeft iemand hier al ervaring mee?
Geplaatst door eric2771 (0) PRO , lid sinds 18 jaar geleden
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Volkswagen Passat? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Passat of stel zelf een nieuwe vraag.
2 Reacties
P. Kelder (0) PRO, 18 jaar geleden
hallo eric..
soms komt het voor, dat het flexible stuk van de uitlaat vast blijkt te zitten.. ook dit brengt resonantie met zich mee..
paul,
eric2771 (0) PRO, 18 jaar geleden
Ook met uitlaat los gereden maar resonantie bleef aanwezig.