wie kan mij uit de brand helpen,pas geleden ander blok er in gelegdt ook een 1800 16v en het probleem is als die koud is loopt hij best wel goed maar na een tijdje als hij warm begint te worden gaat hij steeds slechter lopen.vervangen heb ik al de regelaar van de labdasonde of zo iets en een warmte regelaar.somige zeiden de brandstof pomp in de tank maar die lag er ook eerst op bij het oude blok en de druk is goed.ik zie het niet meer zitten wie o wie kan mij helpen mvg michael
Geplaatst door ramakers (0) , lid sinds 19 jaar geleden
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Volkswagen Golf? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Golf of stel zelf een nieuwe vraag.
4 Reacties
audia4 (0) PRO, 19 jaar geleden
Drukken van de KE-jetronic koud en warm (laten) meten met speciaalgereedschap. (bij de dealer dus) Lukraak vervangen kan heel duur worden om deze storing te vinden. Ik vermoed overigens dat de warmdraairegelaar niet werkt en de aut daardoor rot gaat lopen. Dit kan ook veroorzaakt worden door problemen in de bedrading
sdii (0), 19 jaar geleden
controleer eens de bedrading van de Lambdasonde
Robert10085 (0), 19 jaar geleden
Koppel de bedrading van de lambdasonde eens los en kijk of het probleem is verholpen. Motormanagement zal nu standaard in verrijkte modus overgaan, dus geen noodloop... Als het probleem weg is ben je waarschijnlijk aan een nieuwe lambdasonde toe.
ramakers (0), 19 jaar geleden
hallo lui
sorry dat ik nu pas reageer.
bedankt voor de tips maar dat was het allemaal niet
weet je wat het nu was. het injectie systeem waar de leidingen van de verstuivers naar het blok lopen dat ding gaf geen benzine
door 2 verstuivers.
groetjes michael