Volkswagen Golf III: motor houdt in turbo kapot of luchtmassameter?

Bouwjaar: 1997, Brandstof: Diesel

hoi hoi forumleden..

Mijn golf 3 TDI cabrio houdt ineens ontzettend in dit is gebeurd tijdens een lange reis van portugal naar nederland.. ik vraag me af of nu de turbo kapot is of dat het de luchtmassameter is die zijn leven gegeven heeft.. en vooral; hoe kom ik erachter welke het is.. de luchtmassameter heb ik schoongespoten met remreiniger maar dat leverrt geen verschil op.. iemand een idee?

groetjes
Ashwin Handring

Ashwinhandring

Geplaatst door Ashwinhandring (0) , lid sinds 8 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Volkswagen Golf? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

1 Reactie

ricky (0) PRO, 8 jaar geleden

Zul je hem toch eerst moeten laten uitlezen en kijken wat de foutcode's zijn. (waarschijnlijk nu foutcode lmm omdat je deze hebt losgehaald).
Controleer alle vacuumslangen op scheurtjes en met name die van/naar de turbo gaan.
Je kan ook de stekker van de lmm eraf trekken en dan gaan rijden, heeft hij dan al meer vermogen dan kans dat lmm stuk is.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Golf of stel zelf een nieuwe vraag.