ongeveer een 3 weken terug is de motor bij stationair gaan schudden,na veel speurwerk bij dealer het volgende gedaan/vervangen om een lang verhaal kort te maken,
compressietest gedaan ( tussen 16 & 17 bar cil 1 t/m 4) cil lek test, injector vervangen van betreffde cil die storing aan gaf/geeft (p0302) bougie's, bougiekabels,bobine,complete koprevisie,distriebutieriem,spanrollen,waterpomp,olie,olie filter,temp sensor.echter probleem niet verholpen nu de vraag of iemand een oplossing heeft of suggestie...ik weet het niet meer dus alles is welkom.
Geplaatst door Rk2000 (0) , lid sinds 10 jaar geleden
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Volkswagen Golf? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Golf of stel zelf een nieuwe vraag.
3 Reacties
borisje (0) PRO, 10 jaar geleden
hier een bericht van jan gasklepschoonmaken
stef22 (0) PRO, 10 jaar geleden
Wat is die beschadging op tekening 1,bij de onderste kleppen rechts ????
Fout codes al uitglezen.
Groeten
ricky (0) PRO, 10 jaar geleden
Geeft hij nu nog steeds overslag cilinder 2?
Zo ja, hoe zijn de stoters en tuimelaars?
Is de tuimelaar er niet naast gevallen tijdens nokkenashuis monteren?
Hoe is de nok van nokkenas van cilinder 2?
Zit het lager van de nokkenas wel vast? (in axiale richting)
Koprevisie zeg je dus ik ga er vanuit dat de klepzittingen niet los zitten en dat de klepgeleider geen speling heeft?
Tikt de motor ook?
Geen radiale speling van nokkenas?
Aansturing van verstuiver denk ik niet want dan krijg je een electrische storing ipv cilinderoverslag.
Geen lek in inlaatspruitstuk?
Egr klep blijft niet open staan?