DEZE CORADO 1.816V KR MOTOR HEEFT HET PROBLEEM DAT HIJ SOMS SNOKT ONDER HET RIJDEN JE ZIET DIT DAN OOK AAN DE TOERENTELLER DEZE VALT DAN EVEN WEG HIJ IS NU EEN KEER STIL GEVALLEN EN WOU NIET MEER STARTEN (VOLGENS DE KLANT) TOEN HIJ AFGEKOELD WAS STARTE HIJ DIRECT DUS WIJ DE ONTSTEKINGSMODUUL VERNIEUWD MAAR DAARMEE LIJKT HET WEL OF BIJ 4.000 T/MIN ER EEN TOERENBEGRENZER INSCHAKELD DE MOTOR BEGINT HEVIG OVER TE SLAAN EN GAAT NIET HOGER IN TOEREN MET DE OUDE MODUUL IS HET DAN WEER GOED WE HEBBEN INMIDELS NOG EEN MODUUL VAN EEN ANDER MERK EN HET ZELFDE PROBLEEM HELLA/BREMI PS DE COMPLETE STROOMVERDELER IS EEN JAAR GELEDEN AL VERNIEUWD WIE O WIE KAN HIER IETS OP ANTWOORDEN ?
JOHNNY
Geplaatst door anoniem-1573996169 (0) , lid sinds 23 jaar geleden
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Volkswagen Corrado? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Corrado of stel zelf een nieuwe vraag.
2 Reacties
Siem Bijman (140) PRO, 20 jaar geleden
Wij hebben de ervaring met ontstekingsmodules dat je het allerbeste ORIGINELE kunt monteren.Vaak zoek je het probleem niet meer in de ontstekingsmodule als die door een niet origineel exemplaar is vervangen, maar kom je er later achter dat die toch de boosdoener is geweest.
PS Johnny, plaats svp de vraag niet met je Caps Lock aan, want dat leest niet prettig.
Gr, Siem Bijman
arne650 (0) PRO, 20 jaar geleden
of de bobine zelf, heb je wel een rotor zonder veertje (=toerenbegrenzer) gemonteerd, en inderdaad veel problemen met onst. moduul