Wij hebben een vw passat 2,0 tdi bkp motor staan bij optrekken onder in toeren stottert de motor het is net of hij dan op 2 cilinders gaat lopen als je het gas blijft vast houden trekt en loopt hij weer normaal het probleem is begonnen nadat de auto was komen stil te staan pompverstuiver kapot(klant zegt dat ie dat voor die tijd niet deed) Die hebben wij vervangen inclusief de kabelboom.De andere verstuivers laten testen waren alle 3 goed voor monteren wel alle o ringen vervangen en de verstuivers afgesteld.het brandstoffilter zat ook vol olie dus de tandempomp ook maar vervangen. de pomp in de tank ook al vervangen(een gebruikte) maar het probleem blijft hetzelfde.Foutcode`s uitgelezen en er zijn vreemd genoeg geen foutcode`s aanwezig.
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Hallo beste el74 hebben jullie bij het monteren van de verstuivers ook nieuwe bevestigingsboutjes gebruikt dit zijn namelijk rekboutjes.
Als je geen nieuwe bouten gebruikt kan het gebeuren dat de bouten iets te lang zijn geworden en dan worden de pompverstuivers niet goed vast gezet.
Kortom de verstuivers dichten niet goed af en de motor kan gaan stotteren als je onder in toeren rijdt,
Waarschijnlijk deed de motor dit niet voor de reparatie je kunt dit gemakkelijk controleren door de lengte van gebruikte bouten te vergelijken met een nieuw verstuiver rekbout.
Gr,Bjorn1
Ja alle bouten vervangen. gisteren de nieuwe verstuiver vervangen en loopt weer super de nieuwe pompverstuiver was niet goed gaat weer retour naar de dealer.
bedankt voor het mee denken en tot de volgende keer.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Passat of stel zelf een nieuwe vraag.
12 jaar