close auto
close

Surf Advertentievrij op Problemcar.nl!

Geen afleiding meer, alleen de antwoorden die je zoekt. Word VIP en geniet van een volledig advertentievrije ervaring.

Word VIP voor slechts €1,99 per maand!

Word vip

Volkswagen Golf IV: motor wordt te warm

Bouwjaar: 2004, Brandstof: Benzine, Motorcode: 1.6 16v fsi

hallo

auto komt met probleem waterlekkage.
buis achter op motor gescheurd tussen waterpomp en thermostaathuis.
buis en thermostaathuis vervangen.
nu blijft radiateur en kachelslangen koud.
net of er geen circulatie is.
waterpomp gedemonteerd deze is goed (stalen schoepenwieltjes)


mvg rick

Geplaatst door

rick559 (0)
badge

al 15 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

dit probleem hoor je vaker miss verstopping effe de circulatie controleren
ik neem aan dat je dit al weet of hebt gedaan

Thom1990 0
badge

11 jaar

Niet een luchtbel? Hoeveel kwam eruit en hoeveel ging er weer in?

ricky 10
badge

11 jaar

waarschijnlijk een luchtbel geweest. lang stuk mee gereden en koelvloeistof weer bijgevuld.
na lange tijd werd radiateur wel warm.

mvg rick

rick559 0
badge

11 jaar

Oke mooi!
Je ziet het meestal ook he, je haalt er een 3-4 liter uit en er gaat maar 1,5 liter weer in en het peil zakt dan niet meer, dan weet je al dat er een luchtbel in zit.
Wat ik dan meestal doe is dop erop en dan verhoogt laten draaien, er komt dan als hij warm wordt druk op te staan en dan de dop stukje losdraaien, het begint dan te borrelen en de luchtbel verdwijnt dan weer en dan kan je weer paar liter vullen.

ricky 10
badge

11 jaar

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Golf of stel zelf een nieuwe vraag.