close auto
close

Surf Advertentievrij op Problemcar.nl!

Geen afleiding meer, alleen de antwoorden die je zoekt. Word VIP en geniet van een volledig advertentievrije ervaring.

Word VIP voor slechts €1,99 per maand!

Word vip

Volkswagen Golf IV: Nieuwe motor in laten bouwen,alle lichtjes blijven branden

Bouwjaar: 1998, Brandstof: Diesel, Motorcode: 1.9 tdi 110 pk

Geachte mensen,

2 weken geleden stoptte mijn auto er ook mee,heerlijk 23:00 in de avond vlak voor ik naar mijn werk moest,deed helemaal niets meer,mijn hele dashboard viel uit,ANWB gebeld,die heeft hem alleen veilig gesteld,volgende dag naar een vriend van mij gebracht,niet naar de VW dealer,dat heb ik al een keer gedaan,maar kreeg toen een rekening van 1.400 euro voor een kleine beurt,dus ik kan het onderhoud bij een dealer gewoon echt niet betalen,85 euro arbeidsloon per uur geloof ik,en dan word de koffiepauze ook meegerekent,heb ik van horen zeggen.Nou ik geloof dat ze er daar 4 dagen mee bezig waren om hem na te kijken,ze hadden de startmotor verwisseld nieuwe accu,op de computer gezet,er kwam niets meer uit en aan de praat kregen ze hem niet,na goed nakijken bleek dat mijn distributiesnaar was gebroken dus het resultaat een "vastloper",ik via internet kijken voor een gereviseerde motor,eindelijk 1 gevonden die een beetje betaalbaar was,tenminste betaalbaar,ik ga er dit jaar goed voor bloeden.hij heeft 2 weken daar gestaan na 3 dagen was de motor ingebouwd,maar hij wilde niet starten via het contact alleen via de computer,mijn km teler moest vervangen worden ze zeiden dat er ergens een kortsluiting zat maar ze konden het niet vinden,eindelijk gisteren belde ze me op dat hij het weer via het contact doet maar er bleef 1 lampje branden en dat konden ze gewoon niet vinden en anders moest het dashboard weer uit elkaar,ik hem gisteren halen,hij rijd echt top dat moet ik nageven,maar mijn toerenteller doet het niet meer mijn lampje voor het abs brand het lampje van de airbac brand en het lampje van mijn handrem brand,en mijn radio doet het niet meer,maar rijden doet hij wel erg goed,maar ik word helemaal gek van die lampjes,nou had ik ook tussen neus en lippen gehoord toen ik daar was dat ze de pomp verkeerd hadden aangsloten,wat dat mag betekenen weet ik niet,ik ben maar een vrouw.
Ik heb die auto echt nodig ik moet veel nachtdiensten werken en dan heb ik geen vervoer naar mijn werk,die auto heeft al mijn geldreserve's opgemaakt,dus ik kan hem niet meer wegbrengen naar iemand om te kijken waarom die lampjes aan blijven,hij piept ook 3 keer als hij start,kon wel janken gisteren dat ik hem haalde,maar ja hij rijd,maar ik ben ook erg bang dat die lampjes wel wat betekenen en dat ik straks weer problemen krijg met de auto,zij van die garage zeggen dat het een storing is met de comp,en dat die lampjes niets betekenen.Please weet iemand een goedkope oplossing voor mij,bedankt1

Geplaatst door

pechvrouw (0)

al 16 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

Uit laten Lezen.

En de storinglampjes wissen daar moet je maar als eerste mee begingen.

Tiguan 0
badge

16 jaar

Als een lampje blijft branden dan is er wel wat aan de hand.Rij als eerste maar eens langs een echte garage,en laat hem daar dan eens uitlezen.
Een monteur die bekend is met dit merk gecombineerd met jouw verhaal,dan zal die snel genoeg kunnen vertellen wat er aan de hand is.

ricky 10
badge

16 jaar

Precies,zoek eerst maar eens een goede garage, want als alles voor die tijd wel functioneerde dan zijn er gewoon prutsers aan het werk geweest.
Is de auto gerepareerd bij een garage of is die vriend er mee bezig geweest.
Als het de garage is zou ik hem terug brengen en eisen dat ze de auto in orde maken en niks betalen.
Want het werkte allemaal voor de motorwissel.

primera p11 0

16 jaar

Als ze inderdaad het instrumentenpaneel vervangen hebben zou het wel eens goed kunnen dat deze gewoon slecht gecodeerd werd. Zoek iemand die goed met VAG-COM aan de slag kan, die zal er al snel een zinnig woord over kunnen zeggen.

Het lijkt me trouwens ook dat het instrumentenpaneel onnodig vervangen werd, want bij een motorwissel moet de nieuwe ECU gewoon gekoppeld worden aan het oude instrumentenpaneel (startonderbreking). Hier is geen nieuw instrumentenpaneel voor nodig.

Rosse 0

16 jaar

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Golf of stel zelf een nieuwe vraag.