Volkswagen Polo: oliedruklampje

Bouwjaar: 1993

heb een 1.0cc motor vervangen door een 1.3 cc motor.nu heb ik ook het dachbord van de 1.3 vervangen in de 1.0 cc daar deze een toerenteller rijk is.alles functineerd alleen als de motor boven de 2000 toeren komt gaat er een luide bieper af en het controlelampje begint de flikkeren.hoe kan ik dit probleem oplossen?oliedruk is normaal en motor draai zoals een harloge.heb wel nog de orginele 1.0 cc kabelboom steken.heb ook gezien dat op de oude 1.0cc motor geen oliedruksensor was.zou het opgelost zijn indien ik de kabelboom verander of zit het in een andere bekabeling van het dachbord?en zou de wagen dan nog betere prestaties neerleggen daar dit een andere computer is

marc6946

Geplaatst door marc6946 (0) , lid sinds 18 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Volkswagen Polo? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

1 Reactie

stefan84 (0), 18 jaar geleden

marc

als je een auto half ombouwd,kun je nog lang zoeken want dan kan het overal aan liggen,zou die kabelboom van de betreffende motor ook erin leggen,was overigens misschien makkelijker geweest toen de motor er nog uit was..gewoon ombouwen zoals het hoort en wat je erbij hebt..

is een kleine moeite en zorgt voor minder problemen naderhand!

maar kan ook liggen aan een slechte of niet aangesloten massa..

Stefan

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Polo of stel zelf een nieuwe vraag.