Hallo,
Wat moet ik aanpassen, en waar moet ik specifiek rekening meehouden als ik een 79er LT van een 2 liter benzine wil ombouwen naar een 6 cilinder diesel?
Zijn de motorsteunen hetzelfde?
Aandrijfassen?
bvd
Richard
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
carterpan, brandstof, leidingenbrandstof,bedrading ,aandrijf as,bak,radiator,dashbord. etcetc
Waarom niet op LPG?
Wegenbelasting is er toch vanaf...
[quote=richsp]Hallo,
Wat moet ik aanpassen, en waar moet ik specifiek rekening meehouden als ik een 79er LT van een 2 liter benzine wil ombouwen naar een 6 cilinder diesel?
Zijn de motorsteunen hetzelfde?
Aandrijfassen?
bvd
Richard[/quote]
mede gezien het bouwjaar lijkt het mij niet haalbaar, ook zit je gebonden aan een RDW keuring gezien het kenteken, je kunt goedkoper een ander bussie aanschaffen..
ga je toch over tot ombouw? hou er rekening mee, de 6 cillinder diesel is een lawaai-papegaai en is ook vrij dorstig..
paul
die 6 cilinder diesel heeft nog een paar kwaaltjes, en is niet duurzaam. Let er dus op als je er eentje koopt dat het geen rot blok is. T zal niet meevallen er eentje te vinden die knap is, ze zaten ook in grote volvo's. Deze blokken in goede staat zijn gezocht......
km standen van 400000km komen voor .echter nooit lang met hoge toeren rijden dan gaan ze snel stuk.beter is het om er een komplete sloper bij te kopen heb ik zelf met mijn camper ook gedaan.desnoods een uit duitsland er zit toch geen bpm op en een kenteken heb je niet nodig daarna je eigen auto wel rdw laten keuren.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen LT of stel zelf een nieuwe vraag.
18 jaar