opgelost
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Hallo Paul,
We hebben de auto laten uitlezen, geeft geen storingen aan.
Uitwendig de verstuiver aangesloten, verneveld prima.
Willen de pomp toch demonteren en laten testen.
Klant heeft inmiddels besloten om geen geld eraan uit te geven en hem in te ruilen op een oldtimer.
Dan nog gaan wij gewoon verder.........
dit zit hem waarschijnlijk in de electronica boven in de kop van de brandstofpomp!
is de auto al uitgelezen!!
paul,
Nee, we hebben geen uitleesapparatuur. Kan dat ook bij een vakgarage, of moet dat bij VW?
19 jaar
Even een correctie Auto is van 12-1995
19 jaar
profesional??? en dan niet weten waar je uitlezen moet??? zet je eigen ffe lekker bij de particulieren neer.....
het moet idd, met een vag program of met het bosch program!
paul,
Een repelsteeltje hoort 'zeker'niet bij de professionals,
en vooral als je 'het' niet kan schrijven, grapjas
19 jaar
Thanks Paul, ga aan de slag, laat je wat weten.
19 jaar
harry , rustig aan man kalmte zal je redden
Bouwt de pomp wel genoeg druk op om de verstuivernaalden open te duwen? Probeer eens het volgende: neem één verstuiver en zijn leiding los en monteer deze naast de cilinderkop. Ontlucht de leiding. Als je start zou je de de diesel uit de verstuiver moeten zien vernevelen.
Heb dit al eerder meegemaakt dat de pomp wel debiet gaf, maar niet genoeg druk opbouwde. Gewoon de leiding losdraaien om te zien of er diesel loopt is dus niet genoeg.
het ligt ook niet aan de pomp opzich!
deze zal vast wel volop brandstof geven.. dit lijkt mij duidelijk een electronica storing in de kop van deze pomp!
want hij erkent nl, ook het gaspendaal niet meer..
paul,
Bout krukastandwiel iets losgelopen
Toch beter kijken, eerste keer
19 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Golf of stel zelf een nieuwe vraag.
19 jaar