👉 Waarom lid worden?
Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!
Golf 2 1600 CC 1989
Mijn kachel wordt alleen heet in de opwarmfase van de motor en daarna koud. Ik heb dit probleem op deze site geplaatst en op grond van de reacties op deze site en logica concludeer ik dat de klep(pen) in het modificatie-setje, dat VW 8 jaar terug als lapmiddel tegen oververhitting van of teveel druk op de kachels heeft aangebracht, bij normaal-hete motor toch dicht gaan.
Volgens de ene VW-magazijnchef bestaan deze setjes niet meer en moet de kachel vernieuwd (wat ik niet wil), volgens een andere zijn ze nog in Duitsland te krijgen. Het setje zou overigens drukexpansieleiding heten.
Klopt mijn conclusie over de kleppen? Zijn er wel kleppen in?
Zijn de setjes wel of niet te krijgen?
Valt er iets anders te improviseren, zonder dat ik mijn kachel in gevaar breng?
Bij voorbaat dank voor de reacties.
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
het verhaal met de klepjes komt bekent voor ook het probleem heb ik ook gehad ik had ze doorverbonden met een pijpje maar naar een jaar ging de kachelradiateur er aan ik heb er een nieuwe in gezet die beter was maarja dat is wel even werk moet het dashboord helemaal los maar voor de klepjes even naar de plaatselijke sloop en daar kijken moeten er nog genoeg zijn lijkt mij gr dennis
Bedankt Dennis. Domweg doorverbinden is dus geen optie. Maar naar de sloop voor een andere set is geen gek idee: ze zullen niet allemaal kapot zijn in de sloopauto's.
19 jaar
Let wel op, er zijn er toch bij die vast zitten.
Bel gewoon een paar dealers voor zoon klep
er zal best nog hier en daar zoon klep zijn.
19 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Golf of stel zelf een nieuwe vraag.
19 jaar