hallo,
wij dachten dat het opgelost was,maar nee hoor.
nou dit was tevroeg gezecht,het is nog niet opgelost.na dat ik gisteren terug kwam uit ijmuiden,ongeveer 50 km sloeg hij op iedere hoek af en wou niet eens stationair blijven lopen.nu loopt hij weer onregelmatig 950,700,500 en zo staat hij maar te zagen.ik heb er nu 350 euro ingestoken wij hebben er echt genoeg van,dat wordt dit jaar dus geen familie bezoek in polen.
WIE WEET HOE DIT KOMT??????????
alles is vernieuwd ontsteking,kabels,bougies,luchtfilter,censors,vacuumslangen,massakabels,rubber carburateur,luchtfilterklep,alles is afgesteld door de dealer,geen fout code????????????????
groetjes willem
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Hoi Willem,
Ik lees je bericht wat begint met : wij dachten dat t opgelost was...
Ik kan uit dit bericht niet opmaken wat je echte probleem is. Ik vermoed dat t probleem t stationair toerental is?!?
Kun je mij laten weten wat je probleem is?
email: mbraspenning@home.nl of n reactie op dit bericht
groetjes, Maarten
maarten,het probleem is dat hij niet regelmatig stationair loopt.en zo af en toe uit valt als ik ergens stop,ik heb een uit gebreiden mail naar je toe gestuurd.hoor het wel of er een oplossing is?
groetjes willem
18 jaar
Mmhh.. Is t probleem er altijd, of enkel als je n stuk hebt gereden? wat wel eens voorkomt is dat de carburateur bevriest, maar dan zou je er enkel last van hebben als je minstens +/- 25 km met een constante snelheid gereden hebt(bijvoorbeeld snelweg). Wat betreft je vakantie; ik denk niet dat je auto je in de steek zal laten buiten het stationair lopen. groetjes
willem, vervang die carb nou maar................die heb je nog niet gehad....en daar ligt het probleem.
nu heb ik vandaag het co laten bekijken,en dat gaat heen en weer van half naar 2.48 en weer naar beneden.heeft dit soms met de lambda sonde te maken?(bij stationair toerental)en bij 3000 geeft hij het goed aan?
groetjes willem
18 jaar
Mmhh.. Is t probleem er altijd, of enkel als je n stuk hebt gereden? wat wel eens voorkomt is dat de carburateur bevriest, maar dan zou je er enkel last van hebben als je minstens +/- 25 km met een constante snelheid gereden hebt(bijvoorbeeld snelweg). Wat betreft je vakantie; ik denk niet dat je auto je in de steek zal laten buiten het stationair lopen. groetjes
hallo maarten,
hij doet dit altijd,nu hebben ze naar het co gekeken en dat gaat ook heen en weer van 005 naar 2.48 bij stationair toerental.en bij cont 3000 is hij wel stabiel?lambda sonde los gehad en het blijft het zelfde,is deze soms stuk?
groetjes willem
18 jaar
is er niemand die nog een tip heeft??als hij stationair loopt dan zie je het co van 0.5 naar 2.4 heen en weer gaan wat is dit???????
18 jaar
misschien heeft hij last van een verkoudheid of vals luchtje inlaat!
vervang die carb. nou maar gewoon en je zal zien dat het wonderen verricht!
Stefan
18 jaar
volgens mij wil die er nog meer geld in steken stefan.......
ik wil hem goed krijgen,ik ben iemand die net zo lang blijft zoeken tot dat ik het gevonden heb.ik ben geen auto monteur,maar witgoed monteur vandaar. en er is nog nooit iets geweest wat ik niet heb kunnen maken.bestaat er ook een auto monteur die dit kan zeggen?????en als het de carburateur is dan gaat deze helemaal uit elkaar.want wie weet of een tweedehands wel goed is????
groetjes
18 jaar
een 2 e hands kan goed zijn willem, maar blijft een gok.... het is kwaal bij dit type motor...
ja er zijn ook bepaalde type wasmachines met een kwaal,maar is het nu de carburateur of het geen wat er aan de buitenkant nog op zit?gaskleplichter,onderdrukdoos 2e trap,of is er iets met de vlotter,vlotternaald?want dit kan je heb ik gehoord ook afstellen.of zit het echt in de carburateur zelf?kan er iemand conkreet zeggen dat is het?of is hier niemand die ooit wel eens een carburateur uit elkaar heeft gehad???
groetjes willem
18 jaar
Willem schreef :
WIE WEET HOE DIT KOMT??????????
alles is vernieuwd ontsteking,kabels,bougies,luchtfilter,censors,vacuumslangen,massakabels,rubber carburateur,luchtfilterklep,alles is afgesteld door de dealer,geen fout code????????????????
groetjes willem
Vervang je bij je wasmachine's dan ook eerst de halve motor ?? alvorens achter het probleem te komen..
maar ben benieuwd,
Stefan
18 jaar
nee dat doe ik niet,maar de een zegt het is dit en de ander zegt weer vernieuw de kabbels maar of de ecotronic.zelfs bij lexpoint werd er gezecht het is de ontsteking.ik ben 16 jaar geleden begonnen met wasmachine reparaties,toen wisselde ik alles om en kwam zo achter het probleem.en als er nu iemand zegt dat doet mijn machine niet dan weet ik wat het probleem is,en hoop dat er ook zo iemand is die dat met dit probleem weet??????????????
groetjes willem
18 jaar
je hebt nu van verschillende kanten gehoord dat het aan de carb ligt, je zegt zelf je probeert alles.....probeer dan eindelijk eens je carb.
bel anders eens een demontage bedrijf op, of je zo'n ding mag lenen met vooruitbetaling of iets dergelijks. er zal vast wel iets te regelen zijn willem.
er is meer mogelijk dan je denkt...
arie,
ik ben net terug van het demontage bedrijf,en die had voor mij geen carburateur liggen ook niet een stukken.maar ik ga nu nog even kijken wat hij doet zonder gasklep lichter.en als er iemand is die er een heeft dan ben ik wel berijd om hem eens nader tebekijken.ik heb daar alle tijd voor.
groetjs wiilem
18 jaar
kan ik de bezine slang zonder problemen van de carbu afhalen loopt er dan geen bezine weg?
er is een carburateur onderweg naar mij met alles er op,en dan maar uit proberen.ik wissel de hele carbu om,als hij dan goed loopt ga ik een voor een de dingen omwisselen.en dan vind ik het wel denk ik,maar k,laat het wel weten of het gelukt is.
groejes willem
18 jaar
willem
je kan inderdaad gewoon de benzineslang loshalen,er loopt hoogstens wat uit de slang,maar dat lijkt me normaal!
ben benieuwd!
Stefan
18 jaar
eerst wil ik maarten6801,arie549,stefan84 en alle andere tipgevers heel vriendelijk bedanken voor alles.
en dan ga ik nu vertelen wat het was,de vorige eigenaar had het zelfde probleem en heeft geprobeerd het spruitstuk rubber te vervangen maar is daar bij vergeten er een normaalen pakking tussen tezetten.dus ik wist niet beter of er moest alleen een spruitstuk rubben op,dat zag ik pas toen ik de andere carburateur kreeg.want daar zat hij dus wel op,al met al de auto rijd nu ook een stuk beter.
groetjes willem
18 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Jetta of stel zelf een nieuwe vraag.
18 jaar