Sleutel proberen in te leren.We komen netjes in kanaal 17 instruments en kunnen onze 7 cijferige pin invoeren.Gaan naar login en kanaal 10 aanpassingen , maar krijgen dan de melding dat er geen communicatie is met het regelapparaat.Kunnen op dat moment ook niet meer inloggen in kanaal 17.Sleutel eventjes uit kontakt en opnieuw weer op kontakt, geeft weer prima communicatie naar groep 17.Kunnen dan ook weer de pin invoeren, maar zelfde verhaal weer als we naar kanaal 10 aanpassingen gaan.
Ik heb wel eens gelezen dat als er een verkeerde pin wordt ingevoerd, de auto voor een half uur op kontakt moet blijven staan of is er nog een andere oorzaak behalve een verkeerd ingevoerde pin?
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Klopt, heb ik gezien.Is mij ook af geraden om met draaiende motor een sleutel in te leren.Na het stilzetten kwam de normale km teller weer in beeld.
Werken de andere sleutels wel op de auto, anders zou het kunnen dat het inleesapparaat (die leesring bij het contactslot) het niet doet.
Harry, ik heb 1 sleutel bij de auto die het ook gewoon doet.Nieuwe besteld bij de dealer en die proberen in te lezen met de procedure zoals hier beschreven.Daarvoor moet je het aantal aangemelde sleutels eerst wijzigen en dan het aantal te programmeren aantal ingeven.Dus de bestaande sleutel doet het gewoon goed.
probeer het volgende: bij losgenomen min-pool wagen langere tijd(nacht over) op kontakt zetten, min-pool aansluiten en wagen ruim een uur op kontakt laten staan, dan opnieuw proberen.
J.H
Tijdens procedure een acculader aansluiten, zodat accuspanning boven 12.5V komt. Dit heeft bij een audi ooit geholpen. Deze informatie kwam van de Ross-tech site. Bij de meeste Audi's is een meetwaardeblok waarin te zien is of een sleutel geschikt is al voordat hij ingelezen is. Bij VW misschien ook wel.
Jan en Rick, ook nog bedankt voor jullie reakties.We hebben eerst maar een afspraak gemaakt bij de dealer die ons de kode en ook de sleutel geleverd heeft.Hebben wel een poos de akku minpool losgehad, maar niet zoals Jan heeft beschreven.Hebben ook de auto een uur op kontakt laten staan, maar die 12,5 volt hebben we niet geprobeerd, al wist ik dat wel.Daarom had ik de procedure gevolgd met een draaiende motor.Dan heeft hij immers ook wel minimaal 12,5 Volt te pakken.Heb zelf het vrmoeden dat onze dealer het ook niet voor elkaar krijgt, maar dat horen jullie nog.
je hebt de inlog procedure gedaan met draaiende motor????
als je een verkeerde pincode drie maal invoerd komt er in het display van de km teller (failer) te staan.
Sleutel inleren is door ons niet gelukt.Dealer heeft het gelukkig wel voor elkaar gekregen, maar niet op de gebruikelijke manier.Ze hebben volgens onze chauffeur de auto anderhalf uur op kontakt gezet met de nieuwe sleutel erin.Misschien was dat hetgeen Jan bedoelde? Wij hadden hem nl. met de oude sleutel en de minpool eraf vannacht op kontakt gezet en toen ook met de oude sleutel nog een uur op kontakt met de akku weer volledigaangesloten en ook een lader erbij aan.Mocht dus niet baten, maar wel weer een trucje geleerd.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Golf of stel zelf een nieuwe vraag.
20 jaar