Heel soms slaat deze auto koud en warm slecht aan en als hij dan wel
aanslaat slaat hij soms even later weer af.(BRANDSTOFPROBLEEM??)
Eerst hebben wij sleutelring vervangen +starter na laten kijken.
Brandstofaansluitingen zijn z.g.m gecontr. +brandstoffilter vervangen.Soms doet de auto het een maand goed en dan is het weer foute boel.
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Heeft de motor wel de neiging tot aanslaan of helemaal niet?.Een ECU van een diesel in de volkswagen groep wordt gevoed door een VOEDINGSRELAIS,deze gaan nog weleens stuk!.Klachten zijn dan,- motor wil niet aanslaan,- motor slaat af tijdens het rijden.Kijk bij de relaiskast en zoek naar een relais waar het nummer 109 op staat en vervang deze.
wij hebben hetzelfde gehad bij een '99 polo relais vervangen en nog steeds hetzelde probleem. uiteindelijk hebben we de complete motorkabelboom vervangen. er schijnt hier een schrijven van te zijn bij de vw dealer.
heb jij je pomp al eens laten controleren gaat vaker stuk
Wat is de juiste manier om dit soort pompen te controleren
Doormiddel van een uitleeskast en deze in de juiste waardes te zetten...basisafstelling.
Zijn er collegas die dit probleem ook nog gehad hebben en de oorzaak hebben kunnnen vinden wat er in de kabelboom mis was.
Wij hebben namelijk nu op dit moment ook zo'n polo 1.9 SDI 47kw uit 1999 staan met zo'n zelfde probleem. Ook hier wordt er aan gegeven dat de motorkabelboom vervangen moet worden.
Zou dit ook voor de golf gelden heb n.l. een golf sdi staan met de zelfde symptonen
20 jaar
hoi,
dit zit hem in de startonderbreker / ECU.
vandaag/net had ik een vw,beetle met het zelfde probleem.
nu opgelost. ik heb hier een immolazer voor dan start de auto voor altijd buiten de startonderbreker om. ( is dan vrijgeschakeld )( dit probleem komt veel voor )
bij deze auto had de dealer al 3 keer de ring vervangen mocht niet baten, ( ECU PROBLEEM ) werd gezegt.! ecu plus sleutelring vervangen..!! ( NIET NODIG DUS )
probleem is nu opgelost auto rijd weer.
DUS MENSEN LAAT JE NIKS WIJS MAKEN.... OVER HET VERVANGEN VAN DE ECU,, IN COMBI SLEUTELRING
paul,
hoi
Wat voor soort immolazer is datdan of wat bedoel je daar mee?
20 jaar
hoi,
kijk ik ga natuurlijk niet het recept.. vertellen van dit stukje techniek. ( dit is ontwikeld in eigen beheer ) wel te koop.
het betreft een microchip met 3 draden er aan.deze komt op de ECU,
1, data dit voor het vrijschakelen,
2, plus contakt
3, massa,
zo groot als een euro met 3 draden. heb je een keer een auto staan met dit probleem en wil je water zien branden,
dan kan ik je laten zien dat dit werkt en blijft werken.
op vrijwel alle vw's en audi's voor diesel en benzine
ook heb ik nog meer leuke nieuwtjes.. ook de sleutelcode hoef je helemaal niet op te vragen bij een /of de dealer.
deze code staat gewoon weggescheven in de chip in de tellerklok en zowel in de ECU,
ook deze chip kan ik volledig uitlezen ( niet met vag-com ) en het nummer achterhalen en deze hergebruiken voor het inloggen van een sleutelcode.( dit alleen bij de oude sleutel )
ook de regeléénheid van de airbag kan ik flashen,, dat wil zeggen dat deze na een crash volledig herbruikt kan worden. ( dus deze hoeft niet te worden vervangen ) en is ook weer volledig betrouwbaar...
dit herschijven van de airbag regelunit kan tot 6 keer.
zijn we er nog.......
paul,
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Polo of stel zelf een nieuwe vraag.
22 jaar