Volkswagen Golf: stationair toerental

Bouwjaar: 1991

betreft gti-g60 stationair toerental.
motor loopt koud te hoog in toeren 1100rpm
bij afremmen op motor koud schiet toerental naar
1500-1800rpm en loopt langzaam terug naar 1100rpm.
motor maakt pruttelend geluid.
wanneer motor warm is, dan toerental 850rpm is o.k.
denk ik, prutteld ook niet meer in uitlaat.
alleen wanneer afremmen op de motor en vervolgens
koppeling ingetrapt word, begint motor toerental
ontzettend te schommelen tussen bijna afslaan
en 100rpm, 1x gasgeven en motortoerental is weer
o.k..
wanneer motor warm is en uitgezet word en vervolgens
weer gestart word is toerental 1000 inplaats van 850rpm.
.
reeds vervangen: sensoren op de cil.kop blauw en zwart,
lambasonde vervangen,
stationair toerentalklep boven klepdeksel vervangen.
onstekingstijdstip (riem) gecontroleerd,
gasklep gereinigd met tecflow, sluit mooi af.

alleen probleem zit er nog steed in.

martin7441

Geplaatst door martin7441 (0) , lid sinds 18 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Volkswagen Golf? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

1 Reactie

pierke8961 (0), 18 jaar geleden

kijk de vacuumslang naar de rembekrachtiger eens na

greetz pierke

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Golf of stel zelf een nieuwe vraag.