Ik heb een stroscope lamp van Hella gekocht.
Om het toerental te kunnen lezen moet ik de groene klem op de elektriche stuurklem van de sckakelkast zetten.
Waar zit zoiets?
ps: niet op de min van de bobine, dat is alleen als er contactpunten in zitten en ik heb Hall-gever.
[url=http://imageshack.us/photo/my-images/834/03012012389costroboscoo.jpg/" target="_blank" rel="nofollow">http://imageshack.us/photo/my-images/834...][IMG=http://img834.imageshack.us/img834/9640/...][/IMG][/url]
Uploaded with [url=http://imageshack.us]ImageShack.us[/url]
[url=http://imageshack.us/photo/my-images/688/03012012388costroboscoo.jpg/][IMG=http://img688.imageshack.us/img688/3589/...][/IMG][/url]
Kijk onder punt 5.2
Uploaded with [url=http://imageshack.us]ImageShack.us[/url]
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Polo of stel zelf een nieuwe vraag.
op de min van de bobine
14 jaar