Hi allemaal,
Misschien hebben jullie dit al eens meegemaakt.
als hij een nacht stil gestaan heeft start hij niet meer.
als je hem dan aantrekt loopt hij meteen en ook mooi.
stationair loopt hij mooi maar af en toe lijkt het alsof je bij een benzine auto een bougiekabel lostrekt en weer terug doet.
dacht aan lucht in het syteem maar zitten geen lucht bellen in de leiding.
o-ring van de retour gecontroleerd is ok.
gr Jeroen
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
start stroom meten en de accu testen
vaak te lage stroom en trage startmotor
lijkt allemaal in orde maar is schijn
ook de lager vd starter in de bak goed controleren
Hoe staat de pomp timing??
Inderdaad, de timing wordt door de mms steeds gecorrigeerd totdat deze buiten bereik is. Meetwaardenblok uitlezen svp.
zou hij dan een slag over slaan ?
had m uitgelezen gaf hij ook een foutcode van de pomp aan.
morgen ga ik verder kijken ik hou jullie op de hoogte
is een nieuwe accu en startmotor gemonteerd.
[quote=Jeromeke]zou hij dan een slag over slaan ?
had m uitgelezen gaf hij ook een foutcode van de pomp aan.
morgen ga ik verder kijken ik hou jullie op de hoogte
is een nieuwe accu en startmotor gemonteerd.[/quote]
wat was de foutcode??
Nu pas weer tijd om hem uit te lezen.
Foutcode is 01268 inspuitregelaar N146 27-10 onjuist signaal intermitterrend.
Dynamo laadt ook niet genoeg daar zal ik eerst maar eens mee beginnen.
Gr jeroen
pomp reviseren vervroeging zit vast een bekend probleem kost een nieuw pomp huis
als je zo`n pomp demonteerd hoe merk je die ?
ik geloof dat dit met een exentrische pompas is.
ik kan wel met de kast op tijd zetten maar dan moet hij eerst lopen.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Transporter of stel zelf een nieuwe vraag.
16 jaar